FANDOM

"Rum'-pumpataan ravut ovat vaarallisia ja aggressiivisia, mutatoitunut äyriäisiä löytyy" Rum'geon on Braindeath saarella, joka on monen pelaajan taistelualueelta. Ne on pistää Captain Donnie yleinen malpractitioners luomiseksi armeija. Ne ovat ainoa hirviöt pudottaa murtovettä terä. Päästäksesi Dungeon, pyrkimys Clockwork ruisku on osittain valmiiksi ja pelaajan täytyy olla Fishbowl kypärä ja Sukellus laitteet varustettu, muuten ne eivät saa tulla.

"Rum'-pumpataan rapuja käyttää vain nujakka, jonka suurin hitti on noin 120. Niitä tulee jatkuvasti pidetään aggressiivinen ketään sisällä "Rum'geon. Ne vievät kasvoi vahinkoa murtovettä terä että ne pudota, sekä Keruu sapeli.

On huomattava, että suolavesi saber osuu useammin ja paremmin vaurioilta ohjattu puukottaa tyyliin, kuin Korasi miekka hallitun puukottaa. On safespot General malpractitioners huoneessa itään Dungeon sisäänkäynti. Tämä auttaa säästää luettelon paikkoja rukousta potions normaalisti kuluu ruoan ja antipoisons. Se on helppo tappaa yli 100 rapuja yhdellä kartoitus rukouksen juoma. Jos tavoitteena on saavuttaa murtovedessä terän kautta pudota, täytä inventaarin 1 antipoison (jos saat myrkyttänyt malpractitioners matkalla turvalliseen paikkaan), 3 tonnikaloja, miekkakala, merikrotti tai hain hätä ruokaa, ja 17 - 21 rukous juoma (4).

Pelaajat voivat löytää sen kannattavampaa tuoda mukanaan High Alchemy riimuja, kuten Rune kynnet tippaa voi useammin kuin ei alched yli ne voitaisiin myydä on Grand Exchange. Lisäksi on mahdollista kerätä ylöspäin 100K kultakolikoita matkaa kohti vain poimien säännöllinen kolikko putoaa sekä alchemising. Toinen tapa lisätä voittoa kutakin matkaa on tuoda helmi laukku, palkkio Dungeoneering taitoa ja ostaa rahakkeita, pitää kaikki helmi putoaa ilman varaston tilaa.

Suojaa Melee on suositeltavaa, koska useita rapuja hyökkää soittimen. Joskus läheiset taso 65 yleisen malpractitioners voi heittää ruiskua rapu ja tilapäisesti lisätä hyökkäys nopeutta, enintään 8. Malpractitioners myös hyökätä pelaaja myrkyllisiä vaihtelivat hyökkäyksiä, joten Antipoison potioneja tai Anti-poison totem tulee kätevä. Lisäksi nämä hirviöt ovat heikkoja puukottaa hyökkäyksiä.

"Rum'-pumpataan rapuja on myös suuri sininen charmia drop rate, niille, jotka haluaisivat tehokkaasti kerätä niitä samalla saamassa huomattavan torjumiseksi kokemus (noin 150K + matkaa kohti optimaalista pyydyksiä, tilastot ja varaston. Tämä on ilman perustuslain kokemus).

Toinen strategia on tuoda hyvää nujakka puolustava sarja kuten Barrows laitteiden ja vieheellä yleinen malpractitioners pois yhden huoneita ja sulje ovi heidän jälkeensä, näin vältät on vaihdellut jota malpractitioners ja valita joko rukoilla nujakka ja jotta saavat vahingon "rum'-pumpataan rapuja tai voit käyttää Ancient Curse, Soul Split, kun saat vähissä elämään pistettä. On huomionarvoista, että rapuja laskee useita keitettyjä hummereita joita voidaan käyttää myös parantava jopa elämän pisteitä menetetään. Tällä menetelmällä matka kestäisi kunnes loppuu rukoukseen juoma.

Elinympäristö

  • Braindeath Island "Rum'-Geon

Trivia

  • Ennen Evolution Combat kun erityinen hyökkäys Lämmönkeruu Sabre ja murtovesi Blade käytettiin "Rum'-pumpataan rapu viesti" Lämmönkeruu Sabre / Murtovedellä Blade tuntuu erittäin tehokkaita. "ilmestyi. Tämä voi olla viittaus Pokémon jossa pelaaja näkisi "Se on super tehokas!" kun Pokémon iski hyökkäys että se oli heikko.