FANDOM

10th anniversary kynttilät ovat yksi Limited Edition kohteet. Ne julkaistiin juhlistamaan 10 vuotta Runescape. Niitä voitaisiin käyttää 10th Anniversary Cake (10 kynttilät) luoda erityinen kakku, jota voitaisiin sitten sytyttää ruutitynnyri. Sytyttämisen jälkeen kakku, vaihtoehto "Celebrate" ilmestyi joissa pelaaja hoitaisi Emote.

Ne voitaisiin poistaa tahansa hirviö välisellä alueella Rimmington ja saha-ja Lumbridgen tilalla (pohjoiseen lampaiden lauman Lumbridgen aivan nurkan lampi). Ne voisivat myös saada erityinen "ympäri maailmaa" pisara puolue hallussa Jagex Moderator. Lisäksi ne voisivat saada Faladorin Party Room. 10 kynttilöitä voitaisiin käyttää 10 vuotta kakku ja sitten voidaan sytyttää Tinderbox luoda koko kakku, joka ei voi syödä, kun kynttilät lisätään. 10th anniversary kynttilät olivat yhteisiä pudotusta kaikki hirviöt yllä alueella, kuten Highwaymen, Varrockin Vartijat, Cows, Dark Wizards (taso 7), Miehet, Naiset, Goblins, Yksisarviset, White Knights, Imps, Outlaws, ja Giant Spiders.

Kuukauden kuluttua, kynttilät poistettiin ja korvattiin juhla kynttilöitä.