FANDOM

Tämä sivu on lista siitä mitä kaikkea tapahtui RuneScapessa vuonna 2007.

Tammikuu

  • Kaikki lumipallot myös sulivat osana tätä päivitystä.

Helmikuu

Maaliskuu

Huhtikuu

  • 1. huhtikuuta - Jagex julkaisee epäonnistuneen behind-the-scenes päivityksen, jossa monet Cabbage -aiheiset tavarat kuten Cabbage suojat ja cabbage runet haluttiin julkaista, ja tällöin kaikki pelaajat olivat pistäneet päälleen cabbage tavaroita. Myöhemmin samana päivänä jagex myönsi tämän päivityksen olevan aprillipäivän kepponen.

(En ole varma menikö äskeisen suomentaminen ihan oikein)

Toukokuu

"Mod Ash accidentally deleted some of the level-up messages for Construction a few months ago. We've now finally noticed, so these have been put back. He says he's sorry." Tämä herätti monia epäkohteliaita ja sopimattomia vastauksia Mod Ashille virallisilla foorumeilla.

  • 29. toukokuuta - Varrock ja sen vartijat saivat graafisen päivityksen. Myös varrokin museo saa suuren päivityksen. Pelaajat voivat nyt suorittaa Museon kuraatorin antamia tehtäviä saaden mainetta ja lamppuja joista saa Xp:tä pelaajan valitsemaan taitoon.

Kesäkuu

Heinäkuu

Elokuu

  • 2. elokuuta - Serverit 50-55 menivät jumiin. Pelaajat, jotka olivat silloin käymässä kauppaa menettivät tavarat ja heidät kirjattiin ulos.
  • 6. elokuuta - Clan Chatit julkaistiin sekä f2p että p2p pelaajille.
  • 9. elokuuta - Accountin luomismahdollisuus oli poissa käytöstä 3 tuntia.
  • 13. elokuuta - New player kit julkaistiin, eli pelaajat voivat vaihtaa hiustyyliään Faladorin kampaamossa sekä vaatetustaan thessalian vaatekaupassa, Varrockissa.
  • 15. elokuuta - Third Development Diaty julkaistiin.
  • 24. elokuuta - Kaikki serverit menivät jumiin taas. Paul Gower puolusteli asiaa runescapen foorumeilla.
  • 28. elokuuta - God Wars Dungeon julkaistiin. Lisäksi julkaistiin uusia melee varusteita: Godsword, Dragon boots, bandos armorit ja armandyl armorit.

Syyskuu

Lokakuu

Marraskuu

  • Land of the Goblins -tehtävä julkaistiin.
  • Assist Systemiä muokattiin pelaajien pyynnöstä.

Joulukuu

RuneScapen Aikalinja
1998199920002001200220032004200520062007200820092010
Katso myös: Tulevat päivitykset