FANDOM

Dharok's set
Dharok's set
Julkaisupäivä Ei tiedossa
Jäsenten? Ei tiedossa
Tehtävätavara? Ei1
Vaihdettava? Ei tiedossa
Varustettava? Ei tiedossa
Pinottava? Ei
High Alch Ei tiedossa
Low Alch Ei tiedossa
Tuhoa Ei tiedossa
Kauppa Ei myydä kolikkoa
Exchange Ei tiedossa
Tutki Ei tiedossa
Paino 67  kg
[Katso][Keskustelu]
Dharok

Pelaaja, jolla on koko Dharokin setti yllään ja dragon boots sekä games necklase.

Dharok's set, eli Dharokin setti on Dharok the Wretchedin haarniskasetti ja setin voi tehdä viemällä Grand Exchangeen Dharokin rintapanssarin, Dharokin jalkasuojukset, Dharokin kypärän ja Dharokin suuren kirveen, ostamalla sen toiselta pelaajalta kokonaisena tai osissa, tai pelaamalla Barrows-minipelin. Huomaa, että Barrows-minipelin suorittaminen ei välttämättä anna sinulle Barrows-tavaraa. Kuten kaikki Barrows-haarniskat, Dharokinkin haarniskan käyttö vaatii 70. puolustustason, kun taas Dharokin suuri kirves vaatii vaatii 70. hyökkäystason ja 70. voimatason. Pienen ajan päästä, kuten kaikki muutkin Barrows esineet, esine alkaa hajota, ja sitä ei voi enää vaihtaa, kun se on 100 tai vähemmän, paitsi kun se on 0:ssa. Sen voi siis vaihtaa vain kun se on täysin ehjä tai täysin rikki (0).

Kun pelaajalla on koko setti käytössä, se aktivoi effekstin, jota kutsutaan nimellä Wretched Strength. Se kuinka paljon vahinkoa pelaaja tuottaa, lisääntyy koko ajan pelaajan menettäessä elämäpisteitä. Tämä muuttuu kun pelaajalla on alle puolet elämäpisteitä, ja effekti lisääntyy kun pelaajalla on alle kymmenesosa elämäpisteistä jäljellä. Tässä tapauksessa vahingon tuotto tuplaantuu siitä, mitä se normaalisti on. On mahdollista lyödä 110+ vahinkoa koko setillä Salve amuletin kanssa, ja kun voimataso on 99 ja elämäpisteitä enää 1, Super Strength Potionin kanssa. Koska kun elämäpisteitä on vähän, riski että kuolee on suuri, pelaajat yleensä käyttävät Dharok-settiä vain turvallisissa minipelissä, kuten Pest Control, tai kun he harjoittelevat hirviöitä vastaan, joilla on pieni max hit, kuten experimentit. Vaihtoehtoisesti, jotkut pelaajat käyttävät Dharok-setin effektiä hyödyksi käyttämällä Protect from Melee-rukousta, erityisesti alueilla, missä on lähellä alttari. Eroten muista Barrowsien spesiaalieffekteistä, joiden effekti aktivoituu satunnaisesti, tämän effekti on aina aktiivinen.
Dharok

Dharok the wretched

Bonukset ja settiin kuuluvat tavarat

Dharokstats

1Voi kuitenkin saada minipelistä.