FANDOM

[Katso]

Commander Zilyana on Saradominin joukkojen johtaja God Wars Dungeonissa. Saradominin joukkoja pitää tappaa ainakin 40, ennen kuin pääsee hänen kammioonsa. Saradominin alueelle pääsyyn tarvitsee lisäksi 70. Agility-tason (potionit ym. eivät auta) ja ensimmäisellä kerralla kaksi köyttä.

Tappamistaktiikka

Soolo

Tarvittavat taidot
Suositellut taidot
Suositellut tavarat
  • Ota suunnilleen saman verran Super restoreja ja Saradomin brewejä.
Spirit terrorbirdin tavarat
Spirit terrorbird pystyy kantamaan 12 tavaraa, joten anna sille:
Päälle laitettavat tavarat
1Turvallisuuden kannalta ainakin yksi Saradominin tavara ja yksi Zamorakin tavara ovat välttämättömät.

Ota mukaan jotain juoksuenergiaa nostavaa, kuten Spirit terrorbird, koska joudut juoksemaan ympäri huonetta. Jos Zilyana pääsee lähietäisyydelle, hänen nopeat Melee-iskunsa voivat tehdä nopeasti paljon vahinkoa. Zilyana hyökkää Meleellä ja Magicilla, joten Protect from Magic kannattaa laittaa päälle ennen huoneeseen menoa.

Huoneessa juokse heti johonkin nurkkaan, missä Zilyana ei ole. Ammu 1-2 kertaa ja juokse toiseen nurkkaan ennen kuin Zilyana pääsee käyttämään Meleetä. Jos elämäpisteesi ovat laskeneet, juo ensin Saradomin brewiä ja sitten Super restorea. Jos Prayerisi on laskenut, juo Super restorea. Kun juoksuenergia alkaa loppua, käytä Tireless Run -kääröjä.

Commander Zilyanan tappamisen jälkeen voit tappaa hänen vartijansa, Growlerin, Breen ja Starlightin. Ne voivat pudottaa Saradomin swordin.

Pudotukset

Aseet ja haarniskat

Muut pudotukset

Potionien perässä olevat numerot tarkoittavat juoma-annosten määrää.