FANDOM

Dragonfire shield Lohikäärmeen tuli on tulinen hengitys, jota lohikäärmeet käyttävät vihollisiaan vastaan. Kaikki aikuiset lohikäärmeet voivat käyttää sitä, lukuunottamatta Revenant dragonia.

Kyvyt

Lohikäärmeen tuli on paljon voimakkaampi kuin tavallinen tuli, tai tuliloitsu. Lohikäärme voi tehdä vahinkoa jopa 6000, jos pelaajalla ei ole oikeita varusteita. Pelaajien familiarit eivät voi saada vahinkoa lohikäärmeen tulesta.

Suojaus

On olemassa tapoja, joiden avulla voi suojautua lohikäärmeen tulta vastaan. Ilman näitä lohikäärmeiden tappaminen voi olla hidasta ja hyvin vaarallista.

IkoniNimiEfektiMuuta
Protect from Magic

Deflect Magic
Protect from Magic
ja
Deflect Magic
Nostaa resistanssia lohikäärmeen tulta vastaan, mutta pelaaja saa silti paljon vahinkoa. Ei toimi metallisia lohikäärmeitä tai Queen Black Dragonin tulta vastaa.
Antifire (3) Antifire Tämä taikajuoma antaa suojan kuudeksi minuutiksi. Pelaajat, joilla on 69 herblore voi tehdä tämän sekoittamalla clean lantadymen vial of wateriin, ja sitten lisäämällä siihen dragon scale dustin. Antaa 50%:n suojan. Jos pelaaja käyttää esimerkiksi antidragon shieldiä tämän kanssa, suoja on täysi.
Antifire flask (6) Antifire flask Tämä antaa suojan kuudeksi minuutiksi, kuten Antifirekin. Flaskissa on 6 annosta, eli 50%:n suoja 36:ksi minuutiksi. Jos pelaaja käyttää esimerkiksi antidragon shieldiä tämän kanssa, suoja on täysi.
Antifire mix (2) Antifire mix Maksimissaan kaksiannoksisen voi tehdä kaviaarin avulla. Taikajuomalla sama efekti kuin yläpuolella olevilla. Lisäksi parantaa 200 elämää
Super antifire (3) Super antifire Kun pelaajalla on 85 Herblore, tämän voi tehdä lisäämällä antifire taikajuomaan desert phoenix featherin. Super antifire antaa täyden suojan lohikäärmeen tulta vastaan, jolloin pelaajan ei esimerkiksi tarvitse käyttää Dragon/anti-fire shieldejä. Tätä taikajuomaa ei voi vaihtaa.
Anti-dragon shield Anti-dragon shield Anti-dragon shield vähentää lohikäärmeen tulesta tulevalta vahingolta. Ei suojaa Skeletal wyvernien jäätävää tulta.
Dragonfire shield (uncharged)

Dragonfire shield
(lataamaton)
Dragonfire shield
(ladattu)
Sama kuin yläpuolella. Ei suojaa Skeletal wyvernien jäätävältä tulelta.