FANDOM

Tämä artikkeli kertoo avaimesta, jolla avataan Frozen door. Jos etsit avain, jolla avataan ovi tehtävässä Fremennik Trials, katso Frozen key (Fremennik Trials).
Frozen key
Tiedosto:Frozen key (GWD).png
Julkaisupäivä 10 tammikuu 2011
Jäsenten? Kyllä
Tehtävätavara? Ei
Vaihdettava? Ei
Varustettava? Ei
Pinottava? Ei
High Alch 1 kolikko
Low Alch 0 kolikkoa
Tuhoa This key is very fragile and will break if dropped.
Säilyy kuollessa menettää
Kauppa Ei myydä
Tutki A small, cold key.
Paino 0 kg
[Katso][Keskustelu]
Frozen key detail

Frozen key on avain, jolla avataan frozen door God Wars Dungeonissa. Oven takana on vanha vankila, jossa Zarosin seuraajat ja heidän johtaja Nex sijaitsee.

Avain kootaan neljästä palasta. Avaimen palasia saa kultakin johtajien seuraajilta God Wars Dungeonissa, yksi Bandosin seuraajilta, yksi Armadylin seuraajilta ja niin edelleen. Kuitenkin, niitä saa seuraajilta jotka sijaitsevat johtajiensa lähellä. Ei siis suuresta alueesta, jossa seuraajia on sekaisin vaan paikoissa joihin mennään esimerkiksi ovien läpi tai joen yli. Jotta pelaaja pääsee kaikista esteistä läpi (esimerkiksi Bandosille ovesta), pelaajalta vaaditaan 70 Strength, Agility, Ranged ja Constitution. Tehtävän The Dig Site suorittaminen on myös vaadittu, jotta avaimen saa koottua.

Kun avaimen tekee, siihen tulee 10 latausta. Joka kerta, kun pelaaja avaa ove, avaimesta lähtee yksi lataus. Avaimesta ei tule tuhkaa, kun kaikki 10 kertaa on käytetty. Avaimen voi korjata Bobin luona Lumbridgessa. Maksu, jonka Bob haluaa riippuu pelaajan Smithing tasosta. Hinta vaihtelee 49,200:sta 10,000:een. Avaimen voi myös korjata armour standissa pelaajan omassa talossa, jossa korjaushinta perustuu samaan, kuin Bobin luona.

Tätä avainta ei voi laittaa steel key ringiin.

Trivia