FANDOM

Hunt for Red Raktuber on tehtävä P2P-RuneScapessa. Se on jatko-osa aiemmalle pingviinitehtälle, Cold War -tehtävälle.

Virallinen tehtävän kuvaus:
Julkaisupäivä: 2. kesäkuuta 2009
Aloitus: Puhu Larrylle Ardougnen eläintarhassa.
Vaikeus: *****
Pituus: Keskipitkä
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: *38. varastelutaso
Tarvittavat tavarat: *Neula
  • Lankaa
  • Pingviiniasu
    Jos olet hävittänyt pingviiniasun Cold War -tehtävän jälkeen, voit tehdä sen uudestaan talossasi. Siihen tarvitsee:
  • 4 lautaa
  • 8 silkkiä
  • 5 tyhjää paikkaa repussa

Ohje

Puhu Larrylle, joka on pakkopaidassa Ardougnen eläintarhan luona.

Jälki

Mene Witchaveniin ja tutki (inspect) suuria jälkiä. Mene taas puhumaan Larrylle, joka välinäytöksen jälkeen käskee sinut Icebergiin vakoilemaan pingviinejä. Mene siis Rock crabien luo Rellekasta itään. (Pääsee nopeasti Fairy Rings koodilla DKS ja lyrellä.

Penguin prints

Jalanjäljet Witchavenissa

Vakoilu

Puhu Larrylle Icebergissä, jolloin "naamioudut" pingviiniksi. Mene länteen ja tutki erästä lumikasaa. (avalanche) Mene sitten puhumaan KGP Interlogatorille. Sinun pitää suostutella eräs pingviini puhumaan. Tämän tekee vaikeaksi se, että vaihtoehtoja on paljon ja voit epäonnistua kokonaan, jolloin sinun pitää aloittaa alusta. On viisi eri kohtaa, jotka sinun pitää valita:

  • Your captain must trust you a great deal.
  • What leader would possibly be greater than Pescaling?
    • The sea may control your captain, but he controls your life.
  • Why not unite all penguins to the Sea, first?
    • He's only demostrating his impatience.
  • (keskimmäinen)
  • Your sacrifice?

Kun olet tehnyt kuulustelun oikein ja loppuun hän kertoo mitkä emotet sinun pitää tietää päästäksesi sukellusveneeseen. Ota myös huomioon mikä hattu kuulusteltavalla pingviinillä on. Ota kuulusteluhuoneen pöydältä tavarat.

War room

Nyt mene Pingin ja Pongin luokse. He kertovat sotahuoneesta (War room). Nyt mene portille vähän matkan päähän puhumaan KPG agentille. Yrität saada hänet nukahtamaan mutta et onnistu. Palaa puhumaan Pingille ja Pongille. Sinun täyttyy keksiä sanat nukuttavaan lauluun. Laita Squirrel tai Chicklings jokaiseen kohtaan jossa se on mahdollista, viimeiseen kohtaa laita Cocoa. Mene puhumaan taas KPG agentille ja valitse että voit laulaa hänelle laulun. Hänen pitäisi nukahtaa jos tekemäsi laulu oli tarpeeksi hyvä.

Mene war roomiin jossa sinua odottaa Dwarffit jotka ovat "vankeina. Puhu heille. He eivät usko että olet vakooja joten valitse että todistat olevasi vakooja (Spy). Palaa puhumaan Larrylle.

KESKEN!

Tiedosto:KGP base info.png

Palkkio

Riding Chuck

Go Chuck, Go!

Ups