FANDOM

Mithril bolts
Mithril bolts 5
Julkaisupäivä Ei tiedossa
Jäsenten? Ei tiedossa
Tehtävätavara? Ei
Vaihdettava? Ei tiedossa
Varustettava? Ei tiedossa
Pinottava? Kyllä
High Alch Ei tiedossa
Low Alch Ei tiedossa
Tuhoa Ei tiedossa
Kauppa 32 kultarahaa kolikkoa
Exchange Ei tiedossa
Tutki Ei tiedossa
Paino 0  kg
[Katso][Keskustelu]

Mithril boltsit ovat jalkajousen nuolia, jotka voidaan ampua mithrilistä tai paremmasta metallista tehdystä jalkajousesta.

Jäsenet voivat tehdä mithril boltseja. Ensin, pelaajan täytyy tehdä seppätaidolla unfinished mithril boltseja käyttämällä sitä alasimeen kun repussa on hammer. Tämän tekemiseen tarvitsee vähintään tason 53 seppätaidon, ja jokaisesta mithril barista saa 10 unfinished mithril boltsia ja 50 seppätaidon kokemuspistettä. Sen jälkeen pelaajan täytyy kiinnittää toinen osa niihin. Jokaisesta boltin tekoon tarvitset vähintään tason 53 veistelytaidon ja yhden sulan, joka antaa 5 kokemuspistettä jokaisesta nuolesta.

Mithril boltseihin voi saada sapphiren, emeraldin tai grapplen. Saadaksesi sapphiren nuoleen, pelaajalla täytyy olla vähintään tason 56 veistelytaito, ja täytyy käyttää sapphire bolt tipsejä mithril boltseihin, saadakseen 4.7 veistelytaidon kokemuspistettä per jokainen valmis sapphire bolt. Saadaksesi emeraldin nuoleen, pelaajalla täytyy olla tason 58 veistelytaidon ja täytyy käyttää emerald bolt tipsejä mithril boltseihin, saadakseen 5.5 veistelytaidon kokemuspistettä per jokainen valmis emerald bolt. Saadaksesi grapplen nuoleen, pelaajan täytyy käyttää mithril grapple tipiä mithril boltiin, saadakseen 11 veistelytaidon kokemusta, ja omistaa rope, tehdäkseen siitä mithril grapple.

Mithril boltsit ovat myös Chaos druidien pudotus.