FANDOM

Overload
Overload (4) Overload (3) Overload (2) Overload (1)
Toinen nimi Ovl
Julkaisupäivä 7 syyskuu 2009
Jäsenten? Kyllä
Tehtävätavara? Ei
Vaihdettava? Ei
Varustettava? Ei
Pinottava? Ei
High Alch 132 kolikkoa
Low Alch 88 kolikkoa
Tuhoa Pudota
Kauppa Ei myydä
Tutki X doses of overload potion.
Paino 0.5 kg
[Katso][Keskustelu]
Overload detail

Ylilataus on taikajuoma, joka yhdistää extreme attackin, extreme strengthin, extreme defencen, extreme rangingin ja extreme magicin efektit. Sen tekemiseen vaaditaan 96 Herblore, ja sillä on suurin Herblore levelivaatimus.

Ylilataus tehdään yhdistämällä kolme annosta sisältävä extreme attack, extreme strength, extreme defence, extreme ranging ja extreme magic potion clean torstolin kanssa. Ylilatauksen tekemisestä saa 1000 Herblore kokemusta. Pelaaja voi tehdä ylilatauksen jo tasolla 91, käyttämällä spicy stewiä ruskealla mausteella (antaa +5 tasoa boostia).

On suositeltavaa, että pelaajat tekevät niitä tasolla 94 God bannerin avulla, sillä se antaa kahden tason boostin puoleksi tunniksi. Ylilatauksia tekemällä voi saada jopa 1,600,000 Herblore kokemusta tunnissa.

Ylilataus boostaa Attack, Strength, Defence, Ranged ja Magic leveleitä kolmella + 15% tasosta. Maksimi näin ollen on siis +17 kun tietyn taidon taso on 99.

Trivia

  • Ennen Evolution of Combat päivitystä ylilataukset antoivat paljon suuremman boostin, ja vähensi elämää 500:lla. Jos pelaajalla oli vähemmän kuin 500 elämää, hän sai viestin: "You need more than 500 life points to survive the power of overload."