FANDOM

Tämä artikkeli kertoo raa'asta versiosta; keitettyyn versioon, katso Rocktail.
Raw rocktail
Raw rocktail
Julkaisupäivä 17 syyskuu 2009
Jäsenten? Kyllä
Tehtävätavara? Ei
Vaihdettava? Kyllä
Varustettava? Ei
Pinottava? Ei
High Alch 360 kolikkoa
Low Alch 240 kolikkoa
Tuhoa Pudota
Kauppa Ei myydä
Exchange 2 583 kolikkoa (info)
Ostoraja 20,000
Tutki I should try cooking this.
Paino 0.3 kg
Loading...
[Katso][Keskustelu]
Raw rocktail detail

Raaka kivihäntä on kala, jota voi pyydystää Living Rock Cavernsissa. Sen kalastamiseen tarvitaan 90 Fishing, ja jokaisesta raa'asta kivihännästä saa 380 Fishing kokemusta. Mistään muusta kalasta ei saa yhtä paljoa kokemusta.

Kalastamiseen tarvitsee fishing rodin ja eläviä mineraaleja. Eläviä mineraaleja saa Grand Exchangesta, mutta ne voi myös itse kaivaa kuolleesta living rock protectorista, strikeristä tai patriarchista. Kaivamiseen tarvitsee 73 Mining.

Living Rock Caverni on vaarallinen paikka jopa korkeatasoisille pelaajillee. Siksi kannattaa mennä viralliseen Living Rock Cavern maailmaan, joka on world 84. Näin pelaajalla on suurempi mahdollisuus selvitä hengissä.

Kivihäntiä saa kalastettua noin 100 tunnissa. Se vastaa 38,000 kokemusta tunnissa.

Kivihäntien paistamiseen tarvitsee 93 Cooking ja onnistuneesta paistamisesta saa 225 kokemusta. Kivihännät ei enää pala, jos pelaajan Cooking level on 94 ja hän käyttää cooking gauntletseja.

Trivia

  • Jos alat kalastamaan kivihäntiä, kun Fishing levelisi on 90, ja kalastat niin kauan, kunnes saat levelin 99, kalastaisit 20 232 kivihäntää. Tienaisit samalla Coins 10000 52 259 256 kolikkoa.
  • Jotta saisit 200,000,000 kokemusta tasosta 90 lähtien, sinun tulisi kalastaa 512 247 kivihäntää. Tienaisit samalla Coins 10000 1 323 134 001 kolikkoa.

Pudottavat hirviöt

Hirviö Taistelutaso Määrä Harvinaisuus
Vorago 240 75–152 2Yleinen