FANDOM

[Katso]

Revenant werewolf, on kostaja, joka asuu Wildernessissä. Tämä kostaja, on 666 levelinen ja vaarallinen, on kaatanut jopa 120 levelisiäkin. Iskeä, tämä voi jopa 900 vahinkoa.Päivityksen jälkeen tämä voi iskeä rune armoureihin jopa 1000!!!Länsi-ruineilta lähtee välillä 30 kostaja werewolfin tiimi, pohjoiseen päin(F2P worldeissä on nähty enintään 25 weren laumoja, kun taas P2P niitä on nähty 50 laumoissa!) . Revenant werewolf on erittäin vaarallinen kostaja ja sen voit löytää esim green dragon paikasta lähellä ruinssia ja on melko yleinen mage arenan lähellä Lisäksi, tämä on yli 50 wilderness tasolla myrkyllinen. Näitä ei kannata tappaa huonoista dropeista ja sen korkeasta combatista ja suurista iskuista johtuen. Jos haluat tappaa tällaisen, suosittelen Combat level ainakin 135 ja Cook's Assistant tulisi olla tehtynä SIIS NYT MENET TEKEMÄN SEN COOK'S ASSISTANTIN, Red tai Black d'hide armoreita tai ne veracit siis ei edes veracceihin varaa? ja Protect from Magic ja siis se prayer ainakin 70 siis huhhuh ei edes 70 prayer.

Stub Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa meitä laajentamalla sitä.