FANDOM

Shades of mor`ton

Tiedot

Virallinen tehtävän kuvaus: Mort'tonin kylässä riehuu tauti joka tekee ihmiset sairaiksi ja hulluiksi. Pystyykö kukaan selvittämään taudin alkuperää ja onko siihen vasta-ainetta?
Julkaisupäivä: Ei tiedossa
Aloitus: Tutki Mort'tonin keskustasta länteen olevassa rikkinäisessä talossa olevaa rikkinäitä pöytää ja tuolia.
Vaikeus: *****
Pituus: keskipitkä
Vain P2P-pelaajille: Kyllä
Vaatimukset: :20 Crafting,5 Firemaking,20 Herblore.Täytyy olla suoritettuna Priest in Peril. Pitää pystyä voitamaan useampia 40 tasoisia Shadeja
Tarvittavat tavarat: vial of water(voi hankkia tehtävän aikana),tuhkaa,puhdistettu tarromin(voi hankkia tehtävän aikana) mutta ota jo noin kolme valmiiksi mukaan,taltta,kirves,tulitikkuja,vasara,rahaa yli mieluusti yli 3000 ja ruokaa heikkotasoisille ei kuitenkaan liikaa jotta tehtävän aikana tarvittävat tavarat mahtuvat mukaan. Suositellaan 13k mukaan jotta voi ostaa flamtaer hammer joka nopeuttaa tehtävää jos et käytä servua 88.

Ohje

Varmista että sinulla on kaikki tarvittavat tavarat. Pankkiin on pitkä matka ellet pääse Burgh de Rott:iin. Saavu Mort'ton:iin Mort Myre:stä. Mene kylän keskustasta länteen olevaan rikkoutuneeseen taloon.Tutki pöytää ja hyllyä. Sinun pitäisi löytää Diary, kaksi tarromia ja Rogue's Purse. Ota myös maasta tyhjä lasipullo (jos ei ole mukana) ja täytä se vedellä itäpuoleisella rakennuksella.

Seerumi 207

Lue päiväkirja täysin loppuun ja opit tekemään seerumin 207, joka parantaa taudin hetkellisesti. Sekoita Vesipulloon tarromin ja tuhkaa ja saat edellä mainitun seerumin. Tee sitä aina tarvittaessa lisää. Käytä sitä keskuskaupan Razmireen ja juttele hännelle. Hän pyytää sinua tappamaan viisi shadea. Muista otta jäänökset niiden jäännökset. Kun olet tappanut ne vie ne Razmirelle. Hän ottaa sinulta kaksi.

Vie seerumia Ulsquirelle ja puhu hänelle. Hän ottaa sinulta yhden jäänteen. Juttele uudelleen ja kysy mitä hän sai selville sen jälkeeen kysy häneltä temppelistä. palaa Razmiren luo ja kysy häneltäkin siitä.

Temppelin korjaaminen

Pyydä Razmirea avaamaan keskuskauppa ja osta oliivi öljyä ja flamtaer hammer jos et aio mennä servuun 88. Sitten pyydä häntä avaamaan rakennuskauppa ja osta 5 timber beamsia, 5 limestone brickiä ja 25 swamp pastea.

Mene maailmaan 88. (kannataa koska temppelin rakentaminen on muuten melkein mahdoton vaikka sinulla olisikin flamtear hammer.) Mene kylästä pohjoiseen olevaan saareen ja korjaa temppelia kunnes pyhyys on yli 50% ja seinät on 100% korjattu servu 88:ssa seinät on yleensä jo korjattu ja sinun ei tarvitse kuin korjata kunnes pyhyys on yli 50% (HUOM! shadet rikkovat temppeliä samalla kun korjaat sitä siksi tämä vaihen on hankala.) Sytytä alttari ja käytä öljyä siinä ja saat pyhää öljyä. Käytä myös Seerumia 207 siinä ja saat uuden Seerumin 208, jonka vaikutus kestää lopputtomasti.

Shaden poltto

Kaada puu ja käytä pyhää öljyä logseihin ja saat Pyre Logsit. Mene Roviolle(Niitä on kylän kaakko ja ja lounas osassa). Käytä halkoja ja jäänöksiä siihen ja sytytä rovio tuleen. Näet kun sielu lentää pois. Ota palkkio kivipylväältä ja pidä se tallessa jos satuit saamaan jonkin avaimen. Niitä voi käyttää shade catacompseissa. Tämän jälkeen palaa Ulsquire luo ja käytä seerumia häneen. (kannattaa käyttää myös Razmireen).

Tehtävä suoritettu!

Palkkio

  • 3 Quest points,
  • 2000 yrttitieto kokemusta,
  • 2000 käsityö kokemusta,
  • voit pelata Shades of mor'ton minipeliä ja
  • vie päiväkirja Varrockin apteekiin niin saat 300 yrttitieto kokemusta lisää