FANDOM

Zombie impling on toiseksi korkein impling RuneScape, ylitti vain Kuninkaallinen Impling ja vaatii tason 87 Hunter kiinni. Ne voitaisiin pyydystää perhonen net, taikuutta perhonen net, pyhä savi perhonen net tai haihtuvia savi perhonen net.

Vuonna Puro-Puro, netto ja tyhjät purkit ovat velvollisia kiinni mitään implings.

Vuonna Gielinor, ne voidaan myös kiinni barehanded tai kun juustohöylää tahansa kohteen kanssa tai ilman tyhjään impling jar. Ilman tyhjä tölkki pelaaja välittömästi vastaanottaa ryöstösaalis päässä impling sijasta impling itse.

Kun nämä vaatimukset on täytetty pelaaja tarvitsee vain klikkaa impling ja luonne yrittää kiinni, vaikka on mahdollisuus epäonnistumisen, jolloin hahmo yrittää edelleen tehdä niin, kunnes se on kiinni (korkeampi agility on selvä etu). Bind, Snare tai tarttua voitaisiin puikoille implings estää heitä liikkumasta eri aikoja.

Zombie implings apuraha 412 xp ​​jos kiinni Puro-Puro, tai 585 xp jos kiinni Gielinor. Kun kiinni, se tuottaa Zombie impling jar.

Zombie implings voivat takertua Impetuous Impulses minipeli ja löytyy ja kiinni, on harvinaisissa tapauksissa ympäri maailman RuneScape. He olivat ensimmäiset vihjannut kyseessä 43 postisäkki peräisin Hedge, jossa imp Zimberfizz ohimennen mainitsi Nomad on "jopa enemmän pahaa kuin zombie impling on lihakauppa."

Ryöstelivät Zombie impling on tällä hetkellä ainoa tapa saada apina kallo, joita voidaan käyttää tekemään greegree, joka muuntaa pelaajat sinisen pinnoitettu gorilla.

Koska monet pelaajat sivuuttaa vauva tai nuori impling kun kohdataan, mätiä määrä harvinaisia ​​implings estyy. Mitä nopeammin alemmalla tasolla impling on kiinni, sitä nopeammin vastaavien kutemaan pisteen luo uuden, mahdollisesti harvinaisempia, impling. Pelaajat etsivät harvinaisempia implings kannattaisi kiinni mitään alhaiselle tasolle implings näkevät edistääkseen respawning korkeamman tason implings.