FANDOM

[view]
Goblin Trans

Egy játékos Goblinná változva a Land of the Goblins küldetés alatt.

A Goblinok alapvetően gyenge szörnyek, amiken a játékosok alacsony combat levelen edzenek. A goblinok zöldbőrűek, púposak valamint hegyes füllel és fogakkal rendelkeznek. Ők valószínűleg az Orkok és a Hobgoblinok kereszteződéséből erednek.

A Goblinok szeretik a harcot, a háborút és a vérontást a vezetőjük keze alatt, akit ők a "Big High War God" ("A Nagy és Magasságos Háborúisten") néven emlegetnek (másnéven Bandos). Az emberek uralma óta a Goblinok csak a csínytevők szintjére csúsztak. Őket egyszerű, háborúszerető konnyen vezethető, gyalogos katonáknak használta sok különböző entináns a játék története alatt. Ezalól kivétel a Dorgeshuun törzs, másnéven a barlangi goblinok, akik műveltek, civilizáltak és békeszeretők.

Történelmi háttérSzerkesztés

Eredetileg a goblinok értelmes és inteligens lények voltak, akik gazdálkodással foglalkoztak Yu'biusk-on, egy zöld és termékeny helyen, egy Gielinor-hoz hasonló dimenzióban. Azomban Bandos megérkezett és a goblinok hivatalos istene lett, és elküldte őket hogy harcoljanak érte Gielinoron. Yu'biusk késöbbi látogatói a területet kihaltan és elpusztultan találták amiért Bandos a felelős, azonban hogy mi történt Yu'biusk-on az nem ismert jelenleg.

A goblinok hiszékenyek voltak és követték Bandost hogy harcoljanak a háborúiban. Nemsokára a goblinok (kivéve a cave goblinokat, akik a föld alá rejtőztek) egyre kevésbé értelmessé váltak, alacsony mágikus és teknológiai tulajdonságokkal. A páncélok és fegyverek kovácsolásán kívül szinte semmihez sem értenek.

TerületekSzerkesztés

A goblinok sok helyen megtalálhatóak, mint például:

Harci stratégiaSzerkesztés

A játékosok megküzdhetnek velük mind ijjászatal, mágiaval, vagy közelharcal. Az alacsony szintű goblinok kitűnőek gyakorlásra az kicsi combat szintel rendelkező játékosoknak, egésszen 10-es szintig, mivel a goblinok csak 1-et sebeznek. Pár magassabb szintű goblin sebezhet 2-őt vagy 3-at is, és ugyan csak jó gyakorlás az alacsony szintű kalandozóknak. Nagyobb szinten nem nehéz őket megölni, de nem jók az edzésre sem.

DropokSzerkesztés

Goblin artwork

Goblin artwork.

100% DropsSzerkesztés

Bones

Charmok (csak membereknek)Szerkesztés

Fegyverek és páncélok Szerkesztés

Rúnák Szerkesztés

Herbek (csak membereknek) Szerkesztés

Egyebek Szerkesztés

Híresebb goblinokSzerkesztés

Goblin törzsekSzerkesztés

Goblinsymbols

A goblinokat mindig úgy mutatják be hogy az ellenséges istenekkel és nemzetekkel vannak, azomban, sok szövetséges lett az emberekkel miután egy ember hős, Arraw egyesítette őket. Ezen okokból a Goblinok mindig megpróbálnak pár csínyt elkövetni az emberek települései ellen amikor ez lehetséges, azonban ők alapvetően nem jelentenek különösebb fenyegetést. A goblin törzsek bármilyen istent követhetnek, és és leggyakrabban barátságosak az emberekkel vagy túl gyengék hogy megtámadják őket, azonban még mindig van pár aki hű maradt Bandoshoz és szabadon öli az embereket. Páran még Zamorakot követik.

ApróságokSzerkesztés

  • A Goblinok azon szörnyek egyike akik dropolják a chef's hat nevű tárgyat.
  • A Goblinok sokféle színben tűnnek fel, mindegyik különböző színű ruhákat visel.
  • Pár Goblin Draynor Village közelében rendelkezik a "talk-to" opcióval, azonban a játékosok nem tudnak velük beszélni mert "The goblin isn't interested in talking." ("A goblint nem érdekli a beszélgetés."). Pár darabbal tudsz beszélni a goblin villageben.
  • A Goblinok a Goblin Villageben néha megtámadják egymást, azonban ők alapvetően nem agresszívek. Néha ha beszélsz egy Goblinnal, ő megtámad.

Lásd másképpSzerkesztés