FANDOM

Kezdőpont: 17px-Quest map icon Camelot kastélya
Holy Grail icon
Member: Member star Igen
Besorolás:

Intermediate Közepes

Leírás: Nincs
Hossz: Rövid
Feltételek:
Quest Az alábbi quest(ek):
Ajánlott: Nincsenek
Szükséges tárgyak: páncél, 3200gp (az utazásokért), Excalibur (Ha elvesztetted a Lady of laketől kérhetsz újat 500 gp-ért)
Ellenségek: Nincsenek
King Arthur chathead

1. Beszélj Arthur királlyal, majd keresd meg Merlint, Camelot kastélyában.

2. Menj el Entranara (előtte győződj meg róla, hogy nincs rajtad semmi páncélzat), és ott beszélj a főpappal (High Priest).

3. Menj el Galahadhoz, beszélj vele, adni fog napkin-t.(McGrubor erdejétől nyugatra, egy házban)

4. Menj el Draynor Manor kastélyának 2. emeletére és vegyél fel 2 mágikus sípot (napkin legyen nálad különben nem látod a sípokat, amik a professzor szobája mellett egy asztalon vannak). Ha ez megvan, vedd magadhoz az Excaliburt és vedd fel a legjobb páncélod.

Towerloc

5. Menj el Birmhavenre, és keress a sziget északi részén mérgező skorpiókat, menj az északi félszigetre, ott van 4 oszlop azok közé állj be és fújd meg az egyik sípot.

6. Nemsokára meglátod a Fekete Titán-t és öld meg az Excaliburral (mással nem sebzed), kelj át a hídon.

Fisher King realm map

7. Menj el délre a hídtól, beszélj a Fisherman-nel majd menj a kastély hátuljába, ott keress egy harangot, amit rázz is meg! Ezzel beteleportálódsz a kastélyba.

8. Keressd meg a Halászkirályt és beszélj vele, mesél a fiáról, Percival-ról. Fújd meg a sípod és visszakerülsz Birmhavenre.

9. Menj Camelotba ott beszélj Arthurral és ő adni fog egy arany tollat  megkér, hogy találd meg a Fisher King fiát és adj neki egy sípot.

10. Menj Goblin Villagebe és ott van 1 zsák amin van Open opció, nyisd ki a zsákot és beszélj Percivállal adj neki 1 sípot.

Grail on table

11. Menj vissza a Halászkirályhoz és beszélj vele. Majd menj fel az emeletre, vedd fel a Holy Grailt.

12. Vissza Camelotba és beszélj Arthurral. Gratulálok!

Holy Grail reward