FANDOM

Kezdőpont: 17px-Quest map icon Camelot várában beszélj Arthur királlyal.
Merlin's Crystal
Member: Member star Igen
Besorolás:

Intermediate Közepes

Leírás: Nincs
Hossz: Közepes
Feltételek: Nincsenek
Ajánlott: Nincsenek
Szükséges tárgyak: Tinderbox, Kenyér, Bat bones, Bucket
Ellenségek: Sir Mordred (level 23)

Thrantax the Mighty(level 70)

1. A kezdéshez beszélj Arthur királlyal a Cameloti várban. Kérdezd meg tőle, hogy lehetnél-e kerekasztali lovag.

2. Beszélj Sir Gawainnal, és kérdezd meg tőle, hogy Merlint csapdába csalták-e a kristályba. És kérdezd meg tőle, hogy van-e ötlete,
hogy tudnánk őt kiszabaditani a Keep Lefaye Stronhold fogságából.

3. Beszélj Sir Lancelottal aki a felső emeleten van. Tőle is kérdezd meg, hogy van-e ötlete,hogy tudnánk Merlint kiszabaditani a Keep Lefaye Stronhold fogságából.

4. Catherbyben a gyertya bolt mögött(candle shop), nyugatra a banktól van egy láda(crate). Kattints arra jobb egérgombbal és válazd ki a -hide in- opciót.

Most vársz és pár perc múlva már a Keep Lefaye Strongholdban leszel.

5.Menj fel a 3. emeletre és beszélj Sir Mordreddel. Erre meg fog téged támadni. Küzd meg vele és amikor megadnád neki az utolsó döfést, megjelenik a boszorkány és mondja, hogy állj, és kiméld meg a fia életét. Kérdezd meg a boszorkányt, hogy, hogy tudod kiszabaditani Merlint.

6. Beszélj a gyertya készitővel a gyertya boltban és kérdezd meg, hogy tudna-e fekete gyertyát(black candle)késziteni.Azt mondja igen ha hozol a vödörben neki waxot.

Most szükséged van egy rovar riasztóra(insenct repellent). A banktól északra van egy kis ház közvetlenül ahol az asztalon van ilyen rovar riasztó. Vedd fel(take it)!

7. Waxot a méhektől szerezhetsz. Menj a Catherby-Camelot közötti úton Catherbyből indulva és pár lépésnyire lessz egy yew. Ott fordulj le és beérsz egy elkeritett részre.

A rovarriasztót használd a kaptáron, és ezután használd a vödröt a kaptáron. Már is megvan a Wax.

8. Menj vissza a gyertya készítőhöz, és a waxért ad neked egy fekete gyertyát. Használd a gyufás dobozt a fekete gyertyán. És igy az lángra fog lobbanni.

9. Menj Taverlytől délre a Faladort és Taverlyt összekötő részen a nyugati partvonulatban megtalálod a Tó Asszonyát(Lade of the lake). Beszélj vele és próbaidőre neked adja az Excalibur kardot. Kell egy jót cselekedni és megkapod örökbe.

1O. Menj el Port Sarimban az ékszer boltba(Jewellery shop), és amint megnyitod az ajtót megjelenik egy ember és egy kenyeret kér tőled, a családjának. Add oda neki a kenyeret, és térj vissza a Tó Asszonyához és oda adja neked végleg az Excalibur kardot.(ha elveszik a kard menj el a Tó Asszonyához és bámikor ad 5OOgp-ért egy másikat).

11. Menj Varrocktól délre a rúna bolt mellett van a temlom. Menj be és jobb egérgomb az oltárra majd -check altar-. Erre ki fog adni egy varázsigét ami igy szól:Snarthon Candtrick Termanto.

12. Menj vissza Camelotba és vedd magadhoz az égő fekete gyertyát és a denevér csontot. Menj be a vár felé a kapun de ott a vár bejárata mellett keletre menj és amint kiértél a vár mellé északra felfele. Ott találni fogsz egy kápolnához hasonlito kis kőépületet a közepén egy sárga körrel. Állj bele a sárga körbe és dobd el a denevér csontokat. Erre meg fog jelenni egy démon.
Mond el a megfelelő varázs szót és a démon eltünik.

13. Most menj be a várba és a várban keletre lessz egy feljáró. Menj fel és ott lessz Merlin a kristályba zárva. Használd az excaliburt a kristályon és így Merlin kiszabadul. Ő elmondja, hogy térj vissza Arthur Királyhoz, beszélj vele és vedd át a jutalmadat!

Jutalmak Szerkesztés

Merlin's Crystal reward