FANDOM

Kezdőpont: 17px-Quest map icon Ariane aWizards' Tower romjai alatt.
Member: Member star Igen
Besorolás:

Novice Kezdő

Leírás: A Rune Mysteries quest végén Ariane egy kicsit kötődöttnek érezte magát. Most még egyszer a segítségedre szorul. Már teljesen felfedezted a misztikus romokat a Wizards' Tower alatt és megtapasztalhattad az előző lakók emlékéből a mágikus összecsapások eszméjét, mely a torony bukásához vezetett. Ásd magad még mélyebbre, hogy összerakd az ősi kirakós darabjait. Ki kell szabadítanod Ariane-t és felszámolnod a katasztrófa lehetőségét egyszer és mindenkorra.
Hossz: Rövid
Feltételek:
Quest Az alábbi quest(ek):
Ajánlott: Nincsenek
Szükséges tárgyak: 14 szabad inventory hely
Ellenségek: Nincsenek

Visszatérés a toronybaSzerkesztés

Térj vissza a régi toronyba és beszélj Ariane-el. Ariane még jobban meg szeretné vizsgálni az örvényeket. Fogadd el és kezdd el a questet.

A vizsgálat után Ariane azt állítja, hogy az örvények valójában a régi torony varázslóinak lélekdarabjai. Bemegy a kék oszlop közepébe és megpróbál varázsolni, azonban ott ragad mozdulatlanul.

Átnyújt neked két előkészített rúnát: egy Prepared fire rune-t és egy Prepared air rune-t. A fire rune-t használd a vörös vortexen, míg az air rune-t használd a szürke vortexen, majd beszélj Ariane-el.

A teleportálás problémájaSzerkesztés

Kelevan and Mei

Kelavan the Red és Mei the Grey emlékei

Követező lépésben be kell menned a régi könyvtárba (ugyanezen a szinten) és használni kell a rúnákat a székeken, a fire rune-t a vörös széken, az air rune-t pedig a szürke széken. Ezzel felidézed Kelavan the Red és Mei the Grey emlékét. A bejátszásban Kelavan éppen egy ötletet vet fel a teleportációs probléma megoldására.

A bejátszás végén a rúnák visszakerülnek az inventorydba. Menj vissza Ariane-hez és beszélj vele.

Találkozás a FővarázslókkalSzerkesztés

Gathering of the head wizards

A fővarázslók megvitatják a felfedezést.

Ariane átnyújtja neked a maradék rúnákat. A vortexeken használni őket a rúnát körülvevő színük alapján.

A küldetésben szereplő karakterek:

Karakter Rúna Szerep
Unaia the Blue Law rune Blue Master
Perien the Blue Water rune Blue Apprentice
Zanmaron the Red Chaos rune Red Master
Kelavan the Red Fire rune Red Apprentice
Azris the Green Nature rune Green Master
Sland the Green Earth rune Green Apprentice
Temrin the Grey Cosmic rune Grey Master
Mei the Grey Air rune Grey Apprentice

Ariane felvilágosít a további teendőidről. A további emlékek előhívásához menj be a szobor szobába (Statue room,régi torony). Haladj a lépcsőkön felfelé, hagyd el a ledöntött szobrot és menj be az ajtón. Tedd a Chaos rune-t Zamorak szobrához. Saradomin szobrához a law-rune-t. Guthix szobrához a Nature rune-t. A Cosmic rune-t pedig az utolsó szoborhoz.

A beazonosítási segédlet:

Zamorak symbol Zamorak

Saradomin symbol Saradomin

Guthix logo black Guthix

Az emlékben találkozik Azris the Green, Unaia the Blue, Zanmaron the Red, és Temrin the Grey, a régi torony mesterei. A zöld mester ötlete ugyanaz, mint a vörös gyakornoké az első emlékben. Kiderül, hogy ellopta tőle és saját munkájaként propagálja. Mindegyik mesternek ad egy másolatot az ötletről és visszatér a gyakornokaihoz.

A bejátszás után a rúnák visszakerülnek az inventorydba. Menj vissza és beszélj Ariane-el.

A szakadék emlékeiSzerkesztés

Amikor elmondod a történteket Ariane elborzad, hogy a régi torony varázslói olyan kicsinyesek voltak, hogy egymás ötleteit lopkodták. Arra kér, hogy hívj elő még egy emléket a négy mester tanulmányairól.

Menj be a tanulmányozó szobába(Ariane-tól északra). Bent világossá válik, hogy az összes tanulmányát megsemmisítették. Menj be a szobájába. Tedd a Chaos rune-t a mester székére, a vele szemközti székbe pedig a fire rune-t. A bejátszásban a vörös mester és gyakornoka beszélgetnek, hogy hogyan lophatta el Azris the Green az ötletet. Ahelyett, hogy meggyőzné arról, hogy ez az ő ötlete volt, inkább hamarabb szeretné befejezni a kutatást, hogy ő mutassa be először a teleportálási probléma megoldását. A bejátszás végén láthatod a vörös mester által előidézett teremtményt, Azacorax-ot.

Teleportálás vitájaSzerkesztés

Meeting of the Apprentices

Zanmaron az előkészületekre utasítja a gyakornokokat.

Beszélj Ariane-el, aki újabb emlékeket szeretne, ezúttal a könyvtárból. Menj be a könyvtárba, tedd az air rúnát a szürke székre, a water rúnát a kék székre, a fire rúnát a vörös székre, az earth rúnát a zöld székre és a chaos rúnát az asztalra. A következő emlékben a vörös mester a torony gyakornokaival látható. Bejelenti, hogy befejezte a szertartást, mellyel utat nyitott az abyss-ba. Minden gyakornoknak átnyújt egy példányt, hogy mutassák meg a mestereiknek. Kihangsúlyozza, hogy a szertartást pontosan úgy kell elvégezni, ahogyan le van írva, különben katasztrofális következményekkel járhat.

A bejátszás után a rúnák visszatérnek az inventorydba. Beszélj Ariane-el.

Ariane szerint, ha elő tudod hívni a szertartás emlékeit, akkor kiszabadulhat. Azonban a szertartás körülményei nem ismertek, ezért be kell szerezned néhány dokumentumot, ami leírja a folyamatot.

Menj be a könyvtárba és kutasd át a könyvespolcokat. Összesen két darab dokumentumdarabot kell megtalálnod. Ha megvan, menj vissza a tanulmányozó szobába. Minden szoba zászlókkal van megjelölve. Keresd meg a darabokat (valamint a naplót vörös szobában). Mindhárom szobában van egy. Ha mindent megtaláltál beszélj Ariane-el.

Megjegyzés: A vörös zászlóval jelölt szobában kétszer kell kattintani a ládára.

A szertartásSzerkesztés

El kell olvasnod a dokumentum darabokat és a naplót, hogy tudd, melyik helyre kell rakni a rúnákat, amelyek előidézik az emléket.

Glowing rune placement

Így helyezkedtek el a mesterek és a gyakornokok.

A rúnák elhelyezkedése:

  • Dél: Chaos
  • Dél-nyugat: Water
  • Nyugat: Cosmic
  • Észak-nyugat: Earth
  • Észak: Law
  • Észak-kelet: Fire
  • Kelet: Nature
  • Dél-kelet: Air

A bejátszásban a varázslók elkezdik a szertartást. A szertartás közepén a kék varázsló a haragja miatt abbahagyja az együttműködést Ekkor jönnek rá, hogy a szertartás kizárólag vörös mágiából áll. Abbahagyják a szertartást és egy fény lecsap a vörös mesterre. A bejátszás befejeződik. Ariane kiszabadul, de megjegyzi, hogy a szertartás újra kezdődik. Félrelök az útból, amikor egy hasonló fény lecsap. Ezúttal ő a célpont. Egyfajta mágikus kómába kerül.

Vizsgáld meg Ariane-t. Rájössz, hogy beszélned kellene Wizard Ellaron-al (az új torony bejáratánál). Kiderül, hogy ő tervezte ezt az egészet. Beszélgess vele addig, amíg Ariane fel nem emelkedik a torony közepén.

Az égő toronySzerkesztés

Ariane attacks Ellaron

Ariane megtámadja Ellaron-t.

Ariane's Power

Ariane megérkezik.

The destruction of the Wizards' Tower

A toronyban káosz uralkodik.

Freeing Mei the Grey

Mei the Grey és Ariane

Beszélj Ellaron-al, aki a földszint közepén helyezkedik el. Megtudhatod, hogy a régi torony lelkei az ő birtokában vannak. Ki kell szabadítanod onnan Ariane-t a rúnák segítségével, hogy megmentsd az életét, valamit elkerüld a robbanást ami a torony pusztulását okozná.

Az Ariane körüli fény váltakozik: vörös, szürke, kék és zöld szín között, bár minden rúnából két szín van.

  • Várd meg, amíg a fény szürkére vált, ekkor használd a Cosmic rúnát Ariane-n. Majd a kék fénynél használd a water rúnát. Ariane egy emeletet emelkedik, kövesd.
  • Várd meg, amíg a fény zöldre vált, használd az earth rúnát. Majd vörös fénynél a fire rúnát. Menj feljebb egy emeletet.
  • Várd meg, amíg a fény kékre vált, használd a law rúnát. Majd zöld fénynél a nature rúnát. Menj feljebb egy emeletet.
  • Várd meg, amíg a fény vörösre vált és használd a chaos rúnát, majd végül a maradék air rúnát.

Ha minden lelket kiszabadítottál Ariane szabaddá válik. A lelkek Wizard Ellaron-ra szállnak, akit elteleportálnak az abyss-ba, ahol nyugodtan felrobbanhat, megmentve ezzel a Wizards' Tower-t

Beszélj Ariane-el.

Quest teljesítve!

JutalmakSzerkesztés

A teljesítést követően az alábbi jutalmakat kapod:

  • 1 Quest Pont
  • First tower robes (alsó és felső)
  • 300 Magic-icon tapasztalat
  • 300 Runecrafting-icon tapasztalat
  • Hozzáférést Archmage Sedridor személyes essence ládájához
    • Tartalmának meghatározásához legyen a Runecrafting szinted x, ekkor: Tartalom = (2.5 * x^2) + (2.5 * x)
    • Minden Runecrafting szintlépéssel több essence kerül a ládába (Runecrafting szinted * 5)
  • 2 extra pörgetés a Squeal of Fortune-hez
  • Az Archmage title (melyhez 99Magic-icon és99Runecrafting-icon szükséges beszélj Archmage Sedridor-al a cím aktiválásához)
  • Beszélj a lesser demon-al (az első emeleten), ha legalább 50-es a Magic és Prayer szinted. Ekkor 10.000 tapasztalatot kapsz a két skillre, ami azon múlik, hogy felajánlod-e a véred neki.
    • 10.000Magic-icon tapasztalat ha felajánlod a véred.
    • 10.000Prayer-icon tapasztalat ha elutasítod (ez jelenleg ~250k gp átszámolva).
Rune Memories reward

ApróságokSzerkesztés

  • Teljesítés esetén az alábbi jelenik meg az Adventurer's Log-odban: "I helped Ariane discover what happened to the old Wizards' Tower, and stop a secret Zamorakian from destroying the new one."
  • A Pendant of Magic és Prayer nem adnak tapasztalati bónusz a lesser demon-al való tárgyalásnál.
  • Sedridor essence ládája maximum 24.750 pure essence-t tartalmazhat (99 Runecrafting esetén).
  • A quest teljesítése után, ha megpróbálod törölni a dokumentumokat és a naplókat egy üzenetet kapsz, mely tájékoztat arról, hogy a tárgyakat később az eredeti helyükön megtalálod. Bár, a quest teljesítése után a polcok és ládáknál nem jelenik meg a keresés opció.
  • Az emlékek teljesítése után az éppen lejátszott zeneszám át lesz ugorva az emlék után
  • Néhányan nehézségbe ütköztek, akik a klienst használták. A böngészőben nem jelentkezett ez a probléma.
  • Ellaron néhány sora a "Order of the Stick" webkomédiára utal.

Forrás: RuneScape Wikia