Wikia

Een Abyssal Lurker is een oproepbare familiar dat in het spel gebracht is tijdens de introductie van de Summoning vaardigheid. Het vereist level 62 Summoning.

Abyssal lurkers worden geclassificeerd als Lastdieren omdat ze zeven plaatsen hebben voor ongenoteerde rune essence of Pure essence. Omdat ze ook Abyssal schepsels zijn, zijn ze een van een kleine drie familiars die rune essence kunnen dragen. De andere twee met dit vermogen zijn de Abyssal parasiet en de Abyssal titaan.

Abyssal lurker pouchEdit

Een Abyssal lurker pouch wordt gemaakt door een Summoning buidel op een Summoning obelisk te gebruiken met 119 Geest scherven, een Groene charm en een Abyssal charm in de speler z'n inventaris.

Abyssal stealth scrollEdit

De Abyssal stealth scroll activeert het speciale vermogen: Abyssal stealth van een Abyssal lurker. Door een Abyssal lurker buidel op een Summoning obelisk te gebruiken worden tien Abyssal stealth scrolls gecreëerd.

Abyssal stealthEdit

Abyssal stealth is een effect dat gegenereerd wordt door de Abyssal stealth scroll. Om dit effect te creëeren, moet je eerst een Abyssal lurker opgeroepen hebben.

Het Abyssal stealth effect verhoogd de speler z'n Behendigheid en Diefstal met 4 levels.

Abyssal Stealth is onderdeel van de Summoning vaardigheid en levert 0.1 Summoning ervaringspunten op wanneer het wordt gecreëerd en nog eens 1.9 Summoning ervaringspunten wanneer de rol wordt geactiveerd.

TriviaEdit

  • In één van de mogelijke dialoog conversaties met de Lurker is er een referentie naar de hond Lassie.
  • Met 41 minuten is dit de langst uithoudende van de drie Abyssal familiars.