Wikia

Air Guitar
Air Guitar
Members Ja
Geluid Yes
Benodigdheden Je moet minstens 500 songs unlocked hebben.
Air Guitar emote icon

Air Guitar is een emote. Om deze emote te kunnen doen moet een speler minstens 500 songs unlocked hebben in de RuneScape Music Player. Je moet member zijn om 500 songs te unlocken, je kunt de emote overigens wel in F2P worlds doen. Het wordt steeds makkelijker om deze emote te krijgen omdat er steeds meer songs uitkomen, denk aan nieuwe songs van quests, holiday events en nieuwe gebieden.

Dit is een van de weinige emotes waar ook geluid bij zit. Andere emotes waar ook geluid bij zit zijn Beckon (als je tenminste een deel van het Builder's costume draagt, Skillcape, Trick, Freeze and Melt, Dramatic Point, Idea en Around the World in Eggty Days. Alleen de speler die de emote doet hoort het geluid, andere spelers zullen dit niet horen.

Eerst was het plan om spelers die 500 songs hadden ge-unlocked te belonen met een Cape of Accomplishment ("Music cape"), dit is niet door gegaan en in plaats daarvan is de Air Guitar emote gekozen.

Audio options icon
Air Guitar (link)
Het geluid wat je hoort als je de Air Guitar emote doet.

WeetjesEdit

  • Als je deze emote doet dan hoor je op de achtergrond een elektronische piano en drums regelmatig spelen.
  • Dit is de op de Skillcape emote na de moeilijkste emote om te krijgen.

Zie ookEdit