Wikia

Akrisae
Akrisae
Biografische informatie
Uitgebracht op 26 november 2008
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Falador Castle
Examine A priest of Saradomin, with ties to the Temple Knights.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja -While Guthix Sleeps, Ritual of the Mahjarrat
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Ja
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Akrisae chathead

Akrisae is een priester van Saradomin en heeft ook banden met de Temple Knights; het is mogelijk dat hij er zelf één is. Hij is de vertegenwoordiger van de Temple Knights in de alliantie tussen de ridders, de Guardians of Armadyl en Crux Eqal, die allemaal de boosaardige plannen van de Mahjarrat Lucien willen dwarsbomen.

WGS verwissel spreuk

Akrisae die de speler wegteleporteert en Surok opsluit.

Akrisae bevindt zich in het White Knights' Castle in Falador, in de kamer vlak bij de cel op het gelijkvloers van het kasteel. Tijdens de While Guthix Sleeps quest zal hij de speler helpen en verschillende opdrachten geven, waaronder het bevrijden van zijn assistent Silif. Hij zal de speler ook helpen om de organisatie van Surok Magis binnen te dringen.

Ritual of the MahjarratEdit

Akrisae becomes Barrows brother

Akrisae offert zichzelf op.

Akrisae speelt ook een relatief kleine rol in de Ritual of the Mahjarrat quest. Hij is een van de bondgenoten van de speler die meegaan naar de Mahjarrat Ritual Site. Tijdens de gevechten tussen de verschillende Mahjarrat en mensen op het plateau vecht hij niet mee, maar hij geneest Idria en Sir Tiffy Cashien wel voortdurend. Ook geeft hij vier teleorbs aan de speler om de Stone of Jas opnieuw te verbergen.

Naar het einde van de quest toe, wanneer het ritueel afgelopen is, probeert Sliske om de speler in een zevende Barrows Brother te veranderen, aangezien hij onder de indruk is van diens kunnen. Akrisae springt echter voor de speler, vangt de spreuk op en wordt zo Akrisae the Doomed, de zevende Barrows Brother. Na de quest kan de speler hem aanvallen in zijn tombe om zijn uitrusting te verkrijgen.

BronnenEdit

King Arthur chathead
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Akrisae pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.