Wikia

Akrisae the Doomed's set equipped

Een speler de uitrusting van Akrisae draagt.

Akrisae the Doomed's equipment is een van de uitrustingen die verkregen kunnen worden als beloning voor de Barrows minigame, nadat de speler de Ritual of the Mahjarrat quest voltooid hebben. De voltooiing van deze quest is ook nodig om de uitrusting te kunnen dragen, evenals 70 Magic, 70 Prayer, 70 Attack en 70 Defence. Akrisae's equipment zal, net zoals het andere Barrows equipment, kapotgaan en gerepareerd moeten worden nadat het voor 15 uur tijdens gevechten gebruikt is. Het kan alleen geruild worden met andere spelers als het volledig hersteld of volledig kapot is.

Deze uitrusting is de enige hybride uitrusting van alle Barrows equipment, wat betekent dat het lagere armour en life bonussen heeft dan het andere Barrows armour, maar het kan wel gebruikt worden met elke gevechtsstijl en heeft ook geen zwakte tegen een specifieke stijl.

Set effectEdit

Doom

Een speler die het set effect, Doom, activeert.

Doom: Succesvolle aanvallen kunnen een aantal prayer points aan de speler bijgeven. Het effect lijkt op dat van Guthans set, maar geeft in plaats van lifepoints prayer points bij. Het set effect kan niet geactiveerd worden bij abilities.

Het effect zal de prayer points van de tegenstander verlagen, om die van de speler weer aan te vullen. Het is niet bekend of dit ook bij monsters die prayer het geval is (zoals Elite Black Knights), of dat de prayer points van de speler dan gewoon bijgevuld worden. Het effect wordt willekeurig geactiveerd en zal de prayer points van de tegenstander met 1/3 van de toegebracht schade verlagen en die van de speler aanvullen met 1/5 van de toegebrachte schade.

BonussenEdit

Zero weakness icon Hybrid
Naam
Main hand bonussen Off-hand bonussen Defence-icon Constitution-icon Prayer-icon Attack-icon Ranged-icon Magic-icon Equipped inventory button
Type Schade Precisie Type Schade Precisie
Akrisae's hoodAkrisae's hood P2P icon - - - - - - 196 +660 2 0 0 0 Head slot
Akrisae's robe topAkrisae's robe top P2P icon - - - - - - 226 +1320 2 0 0 0 Torso slot
Akrisae's robe skirtAkrisae's robe skirt P2P icon - - - - - - 216 +990 2 0 0 0 Legs slot
Akrisae's war maceAkrisae's war mace P2P icon Crush 726 1486 - - - 0 +0 2 0 0 0 2h slot

BronnenEdit

King Arthur chathead
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Akrisae the Doomed's equipment pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.