Ava
Ava
Biografische informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Soort Mens
Geslacht Vrouw
Locatie Draynor Manor
Examine She's watching you.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - Animal Magnetism
Vereiste skills Ja - Accumulator benodigd 50 Ranged-icon
Vereiste quests Ja
Handelaar? Ja - feathers en lage-level arrows en arrow tips
[bekijk][overleg]
Ava chathead

Ava is een NPC die een grote rol speelt in de Animal Magnetism quest. Ze is de assistente van Professor Oddenstein en is ook de ontwerper van Ava's accumulator en Ava's attractor, een rugzak met een magnetische aantrekkingskracht, dat arrows of andere metalen voorwerpen kan oppakken. Als spelers deze voorwerpen verliest, kunnen ze een nieuwe krijgen bij Ava voor 999 Coins. Ze kan ook Ava's attractor upgraden naar Ava's accumulator waarvoor 50 Ranged-icon voor nodig is. En 75 steel arrows maar die kun je bij haar kopen.

Ze is te vinden in een geheime kamer in Draynor Manor. De geheime kamer is te vinden in de meest westelijke kamer op de begane grond van het gebouw, net achter de boekenkasten. Om haar te vinden moeten spelers de kandelaren aan de westelijke muur doorzoeken, en de hendel naar beneden duwen waardoor de geheime kamer automatisch opengaat. Om de kamer te verlaten moeten spelers aan de schakelaar trekken dat de deur opent.

Ava runt ook een kleine winkel dat verschillende arrows en arrow tips verkoopt.

Ava's shop Edit

Ava's shop

Ava's shop.