Wikia

Ava's alerter
Ava's alerter
Algemene informatie
Ook bekend als? Ava's alert; Ava alert; Alerter; Alert
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja (Do No Evil)
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Eetbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Destroy (Je kan er opnieuw één halen bij Ava)
Examine A superior bagged chicken with a magnet in its claw, ready to serve and detect.
Gewicht 4,5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 600 coins
Low Alchemy 400 coins
Winkelprijs 999 coins & 75 steel arrows
(Ava)
[bekijk][overleg]

Een ava's alerter is een verbeterde versie van een Ava's accumulator. Het is een 'rugzak' met een kip erin. Deze kip raapt je ranged munitie die je afschiet op. Ook produceert het opzich zelf stalen voorwerpen. De functie om het produceren van voorwerpen in of uit te schakelen; kan je doen via de optie 'Toggle' bij de Ava's alerter. Je moet voor dit voorwerp een deel van de Do No Evil quest hebben voltooid. Als je het voorwerp verloren bent geraakt; moet je er een nieuwe gaan vragen bij Ava in Draynor Manor. Ze wilt er wel 999 coins en 75 steel arrows voor.

GeschiedenisEdit

Tijdens de quest Do No Evil, moet de speler de Monkey Colony opbouwen. Hierbij moeten ze de kolonie ook voorzien van een carpet station. Ali Morrisane is de eigenaar van de magic carpets; dus de speler moet daarheen gaan. Hier zal men te horen krijgen dat Ali ooit een nieuw carpet station wou opzetten; maar dat plan is niet doorgegaan doordat er een storm was die al hun spullen heeft weggeblazen; waaronder ook het carpet. Al de spullen; waaronder ook het carpet; lagen in dozen. Nu wil hij wel iemand inhuren om de dozen te zoeken; maar hij wil niet dat jij dat doet; omdat hij denkt dat jij alleen een carpet station zou opbouwen. Hij vertelt wel dat hij naar Ava wilt gaan; omdat zij goed is in opsporingsapparaten. Als de speler vraagt of hij een replica van zo'n doos die hij is kwijt geraakt in de woestijn mag, zal hij de speler er één geven. Vervolgens moet de speler naar Ava in Draynor Manor gaan, samen met de doos en een Ava's accumulator. Ava zal de accumulator verbeteren; waardoor het een Ava's alerter wordt. Hierna volgt er een puzzel waarbij de speler een krat moet opsporen in Draynor Manor. Als de speler de puzzel voltooid heeft; moeten ze de dozen gaan opsporen in de woestijn. In totaal zijn er 5 dozen die opgespoord moeten worden. Als de speler de dozen gevonden heeft; kan hij/zij beginnen met het opbouwen van de Monkey Colony.

StatistiekenEdit

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Wearing ava's alerter
[bekijk][overleg]

TriviaEdit

  • De Ava's alerter geeft op het moment de hoogste ranged bonus voor de cape slot.
  • De Ava's alerter werd op 1 december 2010 gelanceerd; nadat het een week was uitgesteld.