1rightarrow Bekijk de algemene Avatar pagina.
Avatar of Destruction
Avatar of Destruction
Gevechtsinformatie
Combat level 525
Life points 1000
Slayer level Varieert
Slayer XP 0
Aanvalsstijl Melee
Max hit 46
Zwakte Nuvola apps important yellow Onbekend.
Examine The essence of ruination.
[bekijk][overleg]

De Avatar of Destruction, in het Nederlands Avatar van Vernietiging, is één van de twee Avatars die voorkomen in de Soul Wars minigame. Beide Avatars hebben een combat level van 525, wat beide avatars de achtste sterkste monster in RuneScape maakt. De Avatars kunnen maximaal 46 schade aanbrengen maar kunnen het Prayer level van de speler verlagen. Beide Avatars zijn gecreëerd door Nomad.

Deze avatar kan gevonden worden aan de rode zijde van het slagveld. De benodigdheden om de avatar aan het begin aan te vallen is 100 Slayer wat zal betekenden dat niemand de avatar kan aanvallen. Spelers kunnen de slayer level verlagen door Soul fragments op het Soul Obelisk te gebruiken dat ervoor zal zorgen dat de slayer level van de Avatar verlaagt wordt. De benodigde slayer level kan wel tot 0 verlaagt worden. Wanneer leden van het rode team de bones begraven van hun gevallen teamleden of vijanden verslaat in een kerkhof, zal er een kans zijn om de slayer level van de avatar te verhogen.

Locatie Edit

Drops Edit

  • Geen

Weetjes Edit

  • De Avatar lijkt volgens veel spelers op General Graardor, vooral de lichaamsvorm. Ook de melee aanval animatie is vergelijkend met die van Generaal Graardor.
  • Een Ruby enchanted bolt wordt gebruikt om 200 schade aan te brengen op de avatar, waardoor het het record van 150 verbreekt op een Steel titan.
  • Het leef gebied van de Avatar is vergelijkend met dat van de Wildernis, door het donkere aarde, verbrande bomen, lava en het vernietigde land.
  • Als de avatar sterft, zal het gaan gillen.
  • De Avatar heeft drie gezichten: één op zijn hoofd, één rond zijn riem en één op zijn schouder.

Zie ook Edit