Wikia

Barker toads zijn level 66 Summoning familiars. Men heeft een Barker Toad pouch nodig om deze te summonen.

Ondanks dat men level 66 summoning nodig heeft om een Barker toad te gebruiken, blijft deze familiar maar 8 minuten, de op twee na kortst blijvende familiar. Hierom wordt de familiar maar weinig gebruikt.

Barker toad pouchEdit

Een Barker toad pouch maakt men door een Summoning pouch te gebruiken op een Summoning obelisk met 11 spirit shards, een Gold charm en een swamp toad in de inventory.

Toad bark scrollEdit

De Toad bark scroll maakt het gebruik van de Toad Bark special move van de Barker toad mogelijk. Door de pouch op een Summoning obelisk te gebruiken maak je 10 scrolls.

Toad Bark Edit

Toad Bark is de special move van de Barker Toad, een magische aanval die tot 18 schade kan toerichten.

Cannonball Edit

Cannonball is een mogelijkheid van de Barker Toad die geactiveerd kan worden door met de rechtermuisknop op de familiar te klikken, wel moet men eerst de Barker toad "laden" (door een cannonball erop te gebruiken). De aanval richt niet bijzonder veel schade aan, en deze scrolls worden daarom maar zelden gebruikt. De aanval kan maximaal 30 schade doen, echter de aanval mislukt heel vaak.