Bulwark Beast
Bulwark beast
Gevechtsinformatie
Combat level Verschillend
Life points Verschillend
Slayer level Level 1
Slayer XP Niet
Aanvalsstijl Magic, Ranged, Melee
Max hit Verschillend
Zwakte Melee weakness icon Melee
Examine Its armour is made of a hard stone.
Vertaling Zijn pantser is gemaakt van een harde steen.
[bekijk][overleg]
Bulwark iconDe Bulwark Beast is één van de bazen die spelers kunnen tegenkomen terwijl ze de Dungeoneering skill trainen. Het Bulwark beast draagt een sterk pantser dat eerst vernietigd moet worden met een pickaxe. De Bulwark beast zal voornamelijk met Ranged aanvallen, maar valt ook geregeld met Magic en Melee aan. Het is nodig om een pickaxe te gebruiken op Bulwark beast om hem te kunnen verslaan. Spelers die met ene pickaxe op hem slaan, zullen blauw/paarse hits afgeven dat aanduidt dat het pantser van Bulwark beast verzwakt wordt. Boven in het scherm zal het proces van het pantser te zien zijn. Als het pantser vernietigd is met de pickaxe zal het pantser nooit meer terug kunnen komen. Vervolgens zullen spelers het beest moeten vermoorden met een gevecht skill. Ze kunnen hierbij het best Strength gebruiken.

Het Bulwark beast zal voorkomen in verschillende levels, afhankelijk van de spelers. Op zicht zal het Bulwark beast voor weinig problemen moeten zorgen en heeft een zwak voor Melee. De Bulwark beast heeft ook de mogelijkheid om Prayer te verlagen maar dit komt zelden voor.

wanneer je de bulwark beast met magic aanvalt zal je niet door zijn pantser hoeven te doorboren en kun je meteen schade aanrichten.

DropsEdit