Chaotic longsword
Chaotic longsword
Algemene informatie
Uitgebracht op 12 april 2010
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Examine A razor sharp longsword.
Gewicht 2 kg
Marktinformatie
Alchemy spreuken Niet mogelijk
Winkelprijs 200.000 Dungeoneering tokens
[bekijk][overleg]
Chaotic longsword detail

Een Chaotic longsword, in het Nederlands Chaotische langzwaard, is een melee wapen dat werd uitgebracht met de Dungeoneering skill op 12 april 2010. De Chaotic longsword heeft een attack en Dungeoneering level van 80 nodig om gedragen te worden en kan gekocht worden wanneer een speler 2 miljoen dungeoneering experience heeft gehaald. De Chaotic longsword heeft een significante stab bonus die sterker is dan de Zamorakian spear, maar minder dan Vesta's longsword, waardoor het een geschikt wapen is om tegen de Corporeal Beast te vechten aangezien het sterker is dan de Zamorakian spear. Als je dit zwaard combineert met een dragon defender, is het zelfs sterker als een godsword.

Na ongeveer 10 uren van Combat (gevecht) zal de Chaotic longsword zich volledig verlagen waardoor het opgeladen moet worden. Elk chaotic wapen begint met een percentage van 20%. Een volledig opgeladen wapen zal 10 uur duren, wanneer het bezielt in een gevecht raakt, wanneer het niet meer gebruikt kan worden. Als het wapen op is kan het opgeladen worden bij de Rewards trader bij Daemonheim. Om dit te doen moeten spelers met de rechte muisknop op hem klikken en selecteren "Recharge" met het aangekozen wapen in de inventory.

Er zijn twee manieren om het wapen op te laden bij de Rewards trader: geld, of een combinatie van geld en dungeoneering tokens. Om het repareren voor geld zal het 2 miljoen coins kosten (voor een wapen met geen ladingen). Een combinatie van geld en tokens zal 200.000 coins kosten en een aantal dungeoneering tokens.

Dit item is het meest gebruikt door spelers in PvM of PvP, In PvM Versus Bosses.

Combat Stats
Vereiste skills
80 Attack-icon, 80 Dungeoneering-icon
Klasse Slot
Attack Melee Mainhand slot
Wapens Main Off
Schade 980 -
Precisie 1924 -
Stijl Slash -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Attack speed

SnelInterval: 3.0 secondsBestand:Attack speed fast.gif

Chaotic longsword equipped
[bekijk][overleg]

Zie ook Edit