Grim Reaper schoonmaken Dit artikel heeft een schoonmaak nodig!

Dit artikel of sectie moet verbeterd worden.

Chaotic rapier
Chaotic rapier
Algemene informatie
Uitgebracht op 12 april 2010
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Examine A razor-sharp rapier.
Gewicht 1.8 kg
Marktinformatie
High Alchemy 78.000 coins
Low Alchemy 52.000 coins
Winkelprijs 200,000 Dungeoneering tokens
(Rewards trader)
[bekijk][overleg]
Chaotic rapier detail

Een Chaotic Rapier, in het Nederlands Chaotische Degen, is een melee wapen dat werd uitgebracht met de Dungeoneering skill op 12 april 2010. De Chaotic rapier heeft een attack en Dungeoneering level van 80 nodig om gedragen te worden en kan gekocht worden wanneer een speler 2 miljoen dungeoneering experience heeft gehaald. De Chaotic rapier heeft een significante stab bonus die sterker is dan de Zamorakian spear, helemaal in combinatie met een Dragon Defender is de stab bonus zeer hoog, waardoor het een geschikt wapen is om tegen de Corporeal Beast te vechten. De Chaotic rapier is populairder dan de Chaotic longsword vanwege zijn snelheid (de rapier is net zo snel als een whip en de longsword is minder snel).

Na ongeveer 10 uren van Combat (gevecht) zal de Chaotic rapier zich volledig verlagen waardoor het opgeladen moet worden. Elk chaotic wapen begint met een percentage van 20%. Een volledig opgeladen wapen zal 10 uur duren, wanneer het bezielt in een gevecht raakt, wanneer het niet meer gebruikt kan worden. Als het wapen op is kan het opgeladen worden bij de Rewards trader bij Daemonheim. Om dit te doen moeten spelers met de rechter muisknop op hem klikken en "Recharge" selecteren met het aangekozen wapen in de inventory.

Er zijn twee manieren om het wapen op te laden bij de Rewards trader: geld, of een combinatie van geld en dungeoneering tokens. Om het repareren voor geld zal het 2 miljoen coins kosten (voor een wapen met geen ladingen). Een combinatie van geld en tokens zal 200.000 coins kosten en 20.000 tokens. Je bespaart dus eigenlijk 90 coins per token als je kiest voor de combinatie van geld en tokens.

Dit item is het meest gebruikt door spelers in PvM of PvP, In PvM Versus Bosses.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Attack Melee Mainhand slot
Wapens Main Off
Schade 980 -
Precisie 1924 -
Stijl Stab -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Attack speed

SnelInterval: 3.0 secondsBestand:Attack speed fast.gif

Chaotic rapier equipped