Wikia

Corrupt dragon battleaxe
Corrupt dragon battleaxe
Algemene informatie
Ook bekend als? Corrupt baxe, Corrupt axe, Cdb.
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine This item degrades while worn, and will turn to dust.
Gewicht 1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 50.000 coins
Low Alchemy 20.000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 2,218,000
[bekijk][overleg]
Corrupt dragon battleaxe detail

De Corrupt dragon battleaxe kwam uit op 15 oktober 2008, samen met de PvP worlds. Het is de sterkste battleaxe beschikbaar voor non-members, maar het wordt stof als je hem 30 minuten gedragen hebt. Dit wapen geeft ook de hoogste Strength bonus voor non-members. Het vereist 60 Attack om te dragen.

Spelers kunnen dit item verkrijgen door hem te ruilen met een andere speler, of door hem te verkrijgen als een heel zeldzame drop door het vermoorden van een revenant in de Forinthry Dungeon.

Dit wapen heeft een van de beste slash en strength bonussen voor non-members (70 en 85), wat de vorige recordhouder inhaalt, de Rune 2h sword. Enkel het Gravite 2h sword heeft hogere bonussen.

Zo gauw de battleaxe gekocht is, heet hij de "Corrupt dragon battleaxe". In de eerste vorm is hij ruilbaar, maar zo gauw hij gedragen is zal hij veranderen in "C. Dragon Battleaxe (deg)" in een onruilbare vorm. Dit is gedaan zodat spelers niet een corrupt dragon battleaxe kunnen verkopen met nog maar een beetje tijd over.

Het is het tweede meest gewilde wapen (na het Gravite 2h sword) in Free-to-Play, omdat veel spelers hem gebruiken om de laatste slag mee uit te delen, en zo blijft hij langer. Het maximum hit in F2P is 360 met de juiste bonussen.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Corrupt dragon battleaxe equipped
[bekijk][overleg]