Wikia

Stub Dit artikel is een stub!

Dit artikel gaat over de skilling tool. Voor het hunter beest, zie Crystal skillchompa (Hunter).
Crystal skillchompa
Crystal skillchompa
Algemene informatie
Uitgebracht op 7 augustus 2017
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Ja
Waarde 400 coins
Destroy Release
Examine Can be used to enhance gathering of energy, fish, logs and ore, as a crystal-equivalent tool, where applicable.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy Onbekend bewerk
Low Alchemy Onbekend bewerk
Winkelprijs Onbekend bewerk
Exchange prijs Scriptfout coins (info)
[bekijk][overleg]

Crystal skillchompas zijn een speciaal type wapen die verkregen kan worden door het vangen van crystal skillchompas in het Isafdar bos, ten noorden van het Tyras Camp met minstens level 97 hunter. Wanneer de skillchompa wordt gedragen geeft dit een bonus bij de Fishing, Mining, Woodcutting en Divination skills. Hiervoor is wel minstens level 61 in de relevante skill nodig.

Iedere actie die wordt gedaan consumeert een skillchompa, ongeacht of die actie succesvol is of niet. Skillchompas geven extra 10% experience bij een succesvolle actie en 5% van de normale experience indien de actie niet succesvol is. Bijvoorbeeld als je coal minet krijg je normaal 50 experience; Als je een skillchompa gebruikt krijg je 2.5 experience iedere keer je probeert coal te minen maar faalt en 55 experience indien het lukt.

Ze geven ook specifieke voordelen in de skills. Bij Mining en Woodcutting functioneren Crystal skillchompas als een crystal pickaxe of crystal hatchet. Bij Divination geven ze een extra 22.5% kans om een enriched memory te krijgen van wisps. Tijdens Fishing heb je 5% extra kans om een vis of item te vangen.

Combat Stats
Vereiste skills
Geen
Klasse Slot
Geen Mainhand slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0

[bekijk][overleg]

Sjabloon:Chinchompas