Wikia

Dagannoth Prime
Dagannoth Prime
Gevechtsinformatie
Combat level 303
Life points 2550
Slayer level Level 1
Slayer XP 255
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Magic
Max hit 610 (ongeveer)
Zwakte Balmung Balmung
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Dagannoth bones, Dagannoth hide
Examine A legendary Dagannoth King, rumoured to fly on the North winds.
[bekijk][overleg]

Dagannoth Prime is een van de drie Dagannoth Kings in Waterbirth Island Dungeon. Dit is de Dagannoth King die Magic gebruikt. Zoals alle Dagannoths (behalve Dagannoth Rex) is Dagannoth Prime zwak tegen Balmung.

VechtstrategieEdit

Dagannoth Prime is duidelijk de gevaarlijkste Dagannoth King. Zijn magische aanval kan wel 610 schade toebrengen! Het is dus essentieel dat spelers Protect from Magic aanhebben.

Magiërs moeten Dagannoth Rex afleiden in de strijd met de drie koningen, dit is de 'eerste golf'. Zij moeten daarbij Protect from Magic gebruiken om zichzelf te beschermen tegen Dagannoth Prime, en zij moeten dit doen om de andere spelers te beschermen.

De spelers die Ranged gebruiken moeten 'knielen' rond Dagannoth Rex en Dagannoth Supreme. Zij maken deel uit van de 'tweede golf' en komen in de arena nadat Dagannoth Rex afgeleid is.

En wanneer Dagannoth Prime aangevallen wordt moeten de strijders de arena inkomen om deel van de 'laatste golf' uit te maken. Als Dagannoth Prime afgeleid is kunnen de magiërs Protect from Magic uit doen.

GevarenEdit

Er zijn een paar gevaren tijdens het gevecht Hier lees je wat te doen en hoe te vermijden.

  • Als Dagannoth Rex te dichtbij komt als je Dagannoth Prime aanvalt gaat hij jou aanvallen. Als dit gebeurt moet je Dagannoth Rex op zien te sluiten in het oosten van de arena. Als dit niet kan moet je wegwezen. Om dit te vermijden moet je uit de buurt blijven van Dagannoth Rex.
  • Dagannoth Supreme komt te dichtbij en valt je aan. Als dit gebeurt moet je een safespot zoeken en de strijders roepen. In principe kunnen zij Dagannoth Supreme gemakkelijk doden.

Mogelijke buitEdit

Dragon axe equip

Een Dragon hatchet, die je als buit kunt krijgen van Dagannoth Prime.

100%Edit

WapensEdit

RunesEdit

BepantseringEdit

OverigEdit