Dharok's armour set equipped

Een speler die de volledige uitrusting van Dharok draagt.

Dharok the Wretched's equipment is een van de uitrustingen die verkregen kunnen worden als beloning voor de Barrows minigame. Om de uitrusting te kunnen dragen is 70 Defence vereist, voor de greataxe is 70 Attack en 70 Strength nodig. Dharok's equipment zal, net zoals het andere Barrows equipment, kapotgaan en gerepareerd moeten worden nadat het voor 15 uur tijdens gevechten gebruikt is. Het kan alleen geruild worden met andere spelers als het volledig hersteld of volledig kapot is.

Zoals dat voor alle Barrows equipment geldt, kan ook deze uitrusting niet gemaakt worden met behulp van de Smithing skill. Een hoger Smithing level zal er echter wel voor zorgen dat het goedkoper wordt om het te repareren op een armour stand.

Set effectEdit

Wretched Strength

Een speler die het set effect, Wretched Strength, activeert.

Wretched Strength: De maximum schade die de speler met melee kan toebrengen, zal verhogen naarmate de speler minder lifepoints overheeft. Het effect zal het grootst zijn als de speler maar 1 lifepoints overheeft. De verhoogde schade geldt enkel voor normale aanvallen, niet voor abilities.

Aangezien de kans dat de speler sterft als hij nog maar weinig lifepoints overheeft groot is, wordt Dharok's equipment vooral gebruikt in veilige combat minigames, zoals Pest Control of tegen monsters die een lage maximum hit hebben, zoals experiments.

Hoe minder lifepoints de speler nog heeft, hoe groter het effect zal zijn: daarom proberen spelers die Dharok's equipment gebruiken om zelf hun lifepoints te verlagen. Een paar methodes zijn:

  • Nitroglycerin droppen. Dit zal de speler 250 schade toebrengen, of 350 als het door de archeological expert geïdentificeerd is.
  • Zamorak brews drinken. Dit zal 10% +20 van de huidige lifepoints verwijderen.
  • Nettles pakken zonder gloves. Dit zal 60 schade toebrengen per poging.
  • Poison chalice. Dit kan 600 schade toebrengen of voor 490 lifepoints genezen.
  • De Balanced Strike ability gebruiken tegen een vijand die maar weinig leven meer heeft. Dit zal de lifepoints van de speler erg laag brengen.

BonussenEdit

Melee weakness icon
Naam
Main hand bonussen Off-hand bonussen Defence-icon Constitution-icon Prayer-icon Attack-icon Ranged-icon Magic-icon Equipped inventory button
Type Schade Precisie Type Schade Precisie
Dharok's helmDharok's helm P2P icon - - - - - - 297 +840 0 0 0 0 Head slot
Dharok's platebodyDharok's platebody P2P icon - - - - - - 341 +1680 0 0 0 0 Torso slot
Dharok's platelegsDharok's platelegs P2P icon - - - - - - 326 +1260 0 0 0 0 Legs slot
Dharok's greataxeDharok's greataxe P2P icon Slash 1564 1486 - - - 0 +0 0 0 0 0 2h slot

BronnenEdit

King Arthur chathead
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Dharok the Wretched's equipment pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.