Wikia

Divine Skinweaver
Divine Skinweaver
Biografische informatie
Uitgebracht op 12 April 2010
Soort Gorajo
Geslacht Vrouwelijk
Locatie Daemonheim
Examine An immensely powerful healer of the gorajo.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Nee
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Divine Skinweaver chathead
Een Divine Skinweaver is een wezen die tot het Gorajo ras behoort. De Divine Skinweaver zal verschijnen in een kamer waar spelers moeten vechten tegen een Skeletal Horde baas. De Divine Skinweaver zal de mogelijkheid hebben om spelers te genezen als ze op de tegel om haar heen staan. Ook zal de Divine Skinweaver instructies geven wanneer de speler een tunnel kan of moet blokkeren. De Divine Skinweaver praat net als spelers waardoor er gele tekst boven haar hoofd verschijnt alleen zal dit niet verschijnen in de chat balk. De Divine Skinweaver za zeggen wanneer een speler een tunnel kan blokkeren of dit zou moeten doen. Het is aangeraden om te doen wat de Divine Skinweaver zegt.

Het is aangeraden om tijdens een gevecht dicht bij de Divine Skinweaver te blijven. Aangezien er verschillende skeletten zullen verschijnen die kunnen aanvallen met Melee, Magic of Ranged. Als spelers op de tegels staan kunnen ze worden genezen. Het is dus aangeraden om op de tegels te blijven staan, behalve als de speler een tunnel zal gaan blokkeren. Veel spelers maken gebruik van de Divine Skinweaver om te trainen. Ze laten de tunnels open staan waardoor de skeletten op de speler afkomen terwijl de Divine Skinweaver de speler geneest.

Weetjes Edit

  • De Divine Skinweaver zweeft.
  • De Divine Skinweaver is één van de enige wezens die spelers niet zullen aanvallen in de grotten van Daemonheim, samen met de Smuggler, de Fremennik die een kamp probeert op te zetten en de wezel.

Zie ook Edit