Wikia

1rightarrow Voor het artikel over de tuinier in Ardougne, bekijk de Horacio pagina.
Duke Horacio
Biografische informatie
Uitgebracht op 4 januari 2001
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Eerste verdieping van het Lumbridge Castle
Examine Duke Horacio of Lumbridge.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? The Lost Tribe, Recipe for Disaster, Death to the Dorgeshuun, Dragon Slayer
Handelaar? Nee

Duke Horacio location

[bekijk][overleg]
Duke Horacio chathead

Duke Horacio, in het Nederlands Graaf Horacio, is de hertog van de stad Lumbridge en omstreken. Hij heeft zijn positie gekregen door het opvolgen van zijn vader, de eerste hertog van Lumbridge, Polonius. Zijn verplichtingen zijn het beheren van Lumbridge en haar beveiliging zowel dag en nacht. Ook is hij een lid van de Lumbridge Secret Council. Horacio wordt beschouwd als een goede vriend van King Roald volgens de Lumbridge Sage.

Horacio speelt in verschillende quests. Ook is hij degene waar spelers een Anti-dragon shield van krijgen tijdens de Dragon Slayer quest. Hij zal de speler maar één Anti-dragon shield geven, ook als spelers er één op hun bank hebben staan zal hij geen Anti-dragon shield geven. Spelers kunnen echter de drop truc doen waardoor ze een Anti-dragon shield droppen en een nieuwe aan Horacio vragen. Horacio zal er dan één geven aan de speler.

Quest verschijningenEdit

Horacio staat bekend omwille van zijn vele rollen in quests, waaronder:

Weetjes Edit

  • Duke Horacio kan gebaseerd zijn op een karakter, Horatio, van Shakespeare's Hamlet.
  • Zijn vader, Polonius, kan ook gebaseerd zijn op het gelijknamige personage uit Shakespeare's Hamlet.
  • Na het voltooien van de Chosen Commander quest, als spelers met Duke Horacio praten, zal hij vertellen dat hij Sigmund's hand gevonden heeft.
  • Horacio is ook de naam van een tuinier in Ardougne.
Vorige heerser(s):
Polonius
Titel:
Hertog van Lumbridge
Volgende heerser(s):
Geen