Dit is een lijst met de bosses die je tegenkomt tijdens de Dungeoneering skill. Wanneer je een floor wilt beëindigen, moet je eerst een boss verslaan om verder te kunnen. Deze bosses hebben meestal een hoger level dan jij en iedere boss heeft zijn eigen manier om je te verslaan.

BehemothsEdit

501px-G Behemoth
Gluttonous behemoth
Edit

zwakte: stab/crush

Deze boss zal zichzelf healen door van zijn lichamen van bovimastyxen te eten. Je kan dit voorkomen door tussen de bovimastyx en de Gluttonous behemoth te gaan staan. Je draagt best het beste melee armour en als je kan, gebruik Protect from Magic.

Bulwark BeastEdit

zwakte: stab/crush/magic

Het Bulwark beast heeft een zeer sterk armour waar je niet kan doorkomen met melee of ranged. Je kan dus kiezen: ofwel doe je met magic, ofwel wield je een pickaxe en val je hem gewoon aan.

Stomp Dungeoneering
Stomp
Edit

zwakte: crush

Het beste om deze boss te verslaan is ranged of magic. Het monster zal alle drie de combat technieken gebruiken, maar omdat het niet kan bewegen, zal hij geen melee gebruiken als je verder staat.

Bij een hoog LP van stomp kan je het beste wachten tot alle stenen wegzijn voordat je verder gaat met hem te hitten. Doe je dat niet dan komen er nog meer stenen die ervoor zorgen dat je vast staat, daardoor healt stomp weer omdat je de pilaren naast hem niet hebt ge-'rechargt' met de gekleurde lodestones die hij op de grond dropt.

Als Stomp lagere LifePoints heeft, is het het beste om hem van een afstand te raken met magic or ranged, dit voorkomt dat hij de stenen op de grond weer laat komen, hierdoor is hij eerder dood.

Runebound behemothEdit

zwakte: stab

De boss is bestand tegen alle aanvallen als je binnenkomt. Om hem aan te kunnen vallen, moet je de kristallen tijdelijk uitschakelen. Ze reactiveren vanzelf en dan moet je ze opnieuw uitschakelen. Pas op wanneer hij "Raaawwrrr!!" zegt. Dan zal hij zijn special attack doen. Spelers kunnen in één hit uitgeschakeld worden en prayers zullen niet helpen. Deze special attack gebeurt alleen wanneer alle drie de kristallen geactiveerd zijn.

Hope devourerEdit

zwakte: ongekend

Je moet minimum level 101 dungoneering hebben voor deze boss. Het is voordeliger om als mage te vechten in plaats van melee.

StalkersEdit

Plane-freezer LakhrahnazEdit

zwakte: stab

De moeilijkheid bij deze boss is dat de vloer ijzig is en het is moeilijk bij hem te geraken. Hij is moeilijk te verslaan met ranged en magic, maar wanneer je bij hem geraakt is hij makkelijk te verslaan met melee. Hij kan je wel duwen zodat je weer opnieuw bij hem moet geraken.

Night-gazer KhighorahkEdit

Shadow-forger IhlakhizanEdit

Flesh-Spoiler HaasghenahkEdit

World-Gorger ShukarhazhEdit

Kal'Gerion demonsEdit

To'Kash the BloodchillerEdit

To'Kash the Bloodchiller

Har'Lakk the RiftsplitterEdit

Bal'lak the PummellerEdit

Bal'lak the Pummeller

Yk'Lagor the ThunderousEdit

Kal'Ger the WarmongerEdit

MagesEdit

Astea FrostwebEdit

Hobgoblin GeomancerEdit

Lexicus RunewrightEdit

NecrolordEdit

BlinkEdit

Niet-dodenEdit

Skeletal HordeEdit

Unholy CursebearerEdit

Skeletal trioEdit

GravecreeperEdit

DreadnautEdit

Leger kapiteinsEdit

Rammernaut HoskinsEdit

Sagittare BoltonEdit

BeestenEdit

Icy BonesEdit

429px-Icy Bones

Luminiscent IcefriendEdit

Warped GulegaEdit

Edit