Wikia

Lvl-1 Enchant
Enchant Level 1 Jewellery icon
Enkel voor Members? Nee
Level 7
gebruikt 1 Water
1 Cosmic
Spellbook Normal
Experience 17.5
Quest Geen
Lectern Oak

Enchant Level 1 Jewellery is een Magic spreuk uit het Standaard spreukenboek, waarvoor je magic level 7 nodig hebt om het te gebruiken. Het betovert sapphire juwelen zodat ze magische eigenschappen zullen krijgen. Non-members kunnen wel enkel een Sapphire Amulet tot een Amulet of Magic betoveren.

Effect van de spreuk op verschillende soorten juwelen:

Zie ook: Enchanted jewellery.

Je kan ook een magic tablet maken van deze spreuk door dezelfde hoeveelheid runes en een stuk soft clay te gebruiken op een lectern in de Study van een Player-owned house. De experience die je hiervoor krijgt is ook dezelfde. De eerste optie van dit tablet is 'Break', maar om het te gebruiken moet je 'Use' kiezen en dan op een sapphire juweel klikken. Hiervoor krijg je geen experience. Je kan deze tablets ook wel gebruiken als je geen level 7 magic hebt.

Enchant tabletEdit

Sapphire enchant
Sapphire tablet
Algemene informatie
Ook bekend als? Enchant sapphire
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Ja
Destroy Drop
Examine A tablet containing a magic spell.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy Onbekend bewerk
Low Alchemy Onbekend bewerk
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs Scriptfout coins (info)
[bekijk][overleg]

Het Sapphire enchant tablet kan door iedereen gebruikt worden om Sapphire juwelen te enchanten. Het tablet kan gemaakt worden op een lectern met 1 cosmic rune, 1 water rune, en 1 soft clay en tenminste level 7 magic.

Voor het maken van het tablet maakt het niet uit op welk spreuken boek je staat.