Wikia

Ghostly and Shadow Sword

Een speler draagt full Ghosly en een Shadow Sword.

Ghostly Robes is magic armour Ze maken je zo als je ze aan doet dat mensen door je heen kunnen kijken. Je krijgt ze nadat je de miniquest hebt voltooid. Je hebt hiervoor een Ring of Visibility van Desert Treasure nodig.

Een speler moet met een ghost praten, deze ghosts staan door heel RuneScape heen. Iedere ghost vertelt je een stukje geschiedenis, hij geeft ook een hint waar de andere ghost is, je krijgt ook een deel Ghost.

However, a player must have a Ring of Visibility, which can only be obtained during the Desert Treasure quest, and an Amulet of Ghostspeak, which is obtained during The Restless Ghost quest.

Er zijn drie manieren om aan Ghostley te komen. Iedere speler heeft een andere. Je kan het dus samen doen maar je hebt maar een kleine kans dat je de zelfde hebt. De helt van de ghost staan in de Wilderness. De locatie is voor iedere speler verschillend.

De volledige set kan in de Costume room gedaan worden, het bespaard je dus bank space. Als je de set kwijt ben geraakt, ga naar de ghost waar je het vandaan hebt. Het is handig om meer dan één setje te nemen.

De geestenEdit

ItemsEdit

BonussenEdit

De hele set geeft deze bonus:

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0

[bekijk][overleg]

Bekijk ookEdit

  • Shadow sword, Een zwaard dat hier bij gedragen kan worden.