Granite mace
Granite mace
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? G mace
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Examine The favoured weapon of Bandos.
Gewicht 5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 24.000 coins
Low Alchemy 11.000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 70.4 coins
[bekijk][overleg]

De Granite mace is een wapen dat uitkwam tijdens de The Chosen CommanderQuesticon
Startlocatie:
Captain Uldak
Moeilijksheidraad:
Gemiddeld
Lengte:
Gemiddeld
Beloning:
3 Questpunt
20.000 XP Agility
20.000 Strength
20.000 XP Thieving
Zanik's crossbow Zanikxbow
Toegang tot de troonzaal van Bandos
Quest op 17 maart 2009. Het wordt gedropt door Goblin, Ork, Ogre en Ourg statues in de Bandos' throne room. Spelers die de mace dragen, zullen niet aangevallen worden door het leger van Bandos in de God Wars Dungeon. Om het wapen te dragen heb je 50 Strength en Attack nodig.

De Special attack is ongeveer hetzelfde als de Granite Maul. Het gebruikt 50% van de special attack bar. De animatie van de special attack lijkt erg veel op die van de Ancient mace. Als je de special attack aan klikt voordat je in gevecht bent, krijg je het bericht dat je de eerste aanval zal verspillen.

Toen de mace uitkwam, was die 40.000 Coins waard, maar een week later is die gestegen naar 100.000 Coins. Hetzelfde gebeurde met de Dragon claws.

De Granite mace lijkt erg veel op de Ancient mace, uit de Another Slice of H.A.M. Quest. Beide wapens werden gebruikt door één van Bandos's favoriete krijgers tijdens de God Wars.

De hoeveelheid drops is erg hoog, dus zult sneller een granite mace krijgen dan bijvoorbeeld Dragon boots. Je kunt ze krijgen door tegen de standbeelden te vechten in de troonzaal van Bandos.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus+4
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0