Wikia

200px-HellRat.png
Combat level ontbekend
Life points Onbekend bewerk
Slayer level Level 1
Slayer XP 1
Agressief? neen
Giftig? neen
Immuun tegen vergif? neen
Aanvalsstijl ontbekend
Max hit 0
Zwakte Nuvola apps important yellow Onbekend.
Alleen voor members? ja
100% drops niks
Examine Vermin from the underworld.
Vertaling ja
[bekijk][overleg]
Hell-Ratten zijn gevonden in de kelder Evil Dave's in Edgeville en kan alleen worden geopend na het starten van de Evil Dave subquest in het recept voor de Ramp. Hell-ratten worden gevangen als normale ratten, door het verkrijgen van een kat of een kitten te jagen. Het vangen van de hel-ratten verdienen krediet voor de Cat training medaille. Na een kat of kitten erin slaagt om te doden een hel-rat, zal het een Hellcat of hel-kitten. De kat kan veranderd worden weer normaal door het voeren van deze melk of door te praten met moeder Dave's. Ook is beweerd dat een kitten of kat sneller groeit, terwijl het vangen van de hel-ratten, hoewel dit moet nog worden bevestigd.

Als succesvol gevangen, de ratten altijd neerzetten as en een willekeurige kruiden. Het kruid zal bestaan uit 1 tot 4 doses en kan rood, geel, oranje of bruin. Deze specerijen kan worden gemengd met stoofschotels met Spicy stoofpotten te maken.Tijdens de quest, Evil Dave beweert dat hij probeert om een demon leger op te heffen en had geprobeerd om te beginnen af klein met imps. Echter, Evil Dave eindigde met de hel-ratten, die moesten de laagste vorm van demonen.

Opmerking: Een volgroeide kat heeft een veel hogere kans van slagen bij het doden hel-ratten versus een kitten.

Hell-Ratten kunnen niet verder op Rat-Polen. LuisterenFonetisch lezen