Wikia

Heroes guild intro foto

Het gebouw

De Heroes' Guild is te vinden ten zuiden van Burthorpe en ten noorden van Taverley. De Guild is alleen voor members die de Quest Heroes' Quest hebben voltooid. In de guild kunnen speler onder ander een Dragon battleaxe en een Dragon mace kopen en hun Amulet of glory opladen.

Locatie Edit

De Heroes' Guild is te vinden ten zuiden van Burthorpe en ten noorden van Taverley. Spelers kunnen daar op verschillende manieren komen.

Het gebouw Edit

Het gebouw heeft twee verdiepingen en een kelder.

Begane grondEdit

Op de begane grond is de ingang te vinden. Vroeger stond hier de fontijn, maar die is verplaatst naar de kelder. In de tuin staan 4 tree's die kunnen omgehakt worden met Woodcutting.

Eerste verdiepingEdit

Op de eerste verdieping staat een altaar waar je je Prayer kan opladen. Ook staat er een winkel die een Dragon battleaxe en een Dragon mace verkoopt. Het is wel slimmer om eerst te kijken wat de prijzen op de Grand Exchange zijn.

Heroes shop

Tweede verdiepingEdit

Op de tweede verdieping is niets te doen. Er staan alleen 6 stoelen.

KelderEdit

In de kelder, of de grot, is de populairste verdieping in de guild. Er zit een Blue dragon opgesloten achter een hek, waar veel spelers hun Ranged trainen of de draak aanvallen met een Dragon halberd. Er zijn verschillende safe-spots waar je achter kan verschuilen tegen de aanval van de draak.

Ook zijn er verschillende Mining plaatsen waar je Mining kan trainen met verschillende soorten Ores. Dit zijn de ores die er zijn te vinden:

De fontein is te vinden aan het einde van de grot. Hier kunnen spelers hun Amulet of glory opladen. Use een glory op de fontein en alle glories in de inventory en die om de nek zullen opgeladen worden.

Locatie op de Kaart
Burthorpe
White Wolf Mountain Heroes' Guild Chaos Temple (Asgarnia)
Taverley

Heroes glory