Wikia

1rightarrow Bekijk een vergelijkend artikel: Queen of Snow

Ice Queen
Ice Queen
Gevechtsinformatie
Combat level 111
Life points 105
Slayer level Nee
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 10
Zwakte Nuvola apps important yellow Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Ice gloves
Examine A cold hearted lady.
[bekijk][overleg]

De Ice Queen, in het Nederlands IJs Koningin, bevind zich in de Ice caves van de White Wolf Mountain.

Ze is combat level 111, maar voor haar combat level is ze niet sterk. De omgeving waar je de Ice queen zult aantreffen is multicombat. De Ice warriors die daar voorkomen zullen je ook gaan aanvallen.

Haar enige drop, de Ice gloves, is een quest item dat wordt gebruikt in Heroes Quest. Maar ook worden de Ice gloves in andere quests gebruikt zoals Recipe for Disaster, Desert Treasure en Watchtower Quest.

Locatie Edit

Tips en weetjes Edit

  • Als je de Ice Queen wilt verslaan kan het misschien handig zijn om aan de oostelijke kant van de troon te gaan staan. De  ice warriors zullen je dan niet meer volgen en aanvallen. Je kunt dan in alle rust de Ice Queen doden.
  • Je kan natuurlijk ook vechten en Protect from Melee aanzetten. De ice warriors zullen alleen maar 0 slaan.
  • Als je de Ice gloves bent kwijt geraakt, kan je haar opnieuw verslaan om de Ice gloves terug te krijgen. Dit is de enige manier om je verloren Ice gloves terug te krijgen.