Wikia

Dit artikel gaat over ice demon van The Temple at Senntisten. Voor de demon in de Ritual of the Mahjarrat Quest, zie Ice demon (Ritual of the Mahjarrat).
Ice demon
Icedemon
Gevechtsinformatie
Combat level 177
Life points 1500
Slayer level nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Ja
Aanvalsstijl Ranged en Magic
Max hit 230 (geschat)
Zwakte Silverlight Silverlight en Darklight Darklight
Silverlight Silverlight en Darklight Darklight
Ranged weakness icon Ranged
Crush weakness icon Crush
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 3 december 2009
100% drops Infernal ashes, Frostenhorn
Examine A demon made of ice.
[bekijk][overleg]

De Ice demon is een monster waar spelers tegen moeten vechten tijdens de The Temple at Senntisten quest. Spelers krijgen de opdracht van de Mahjarrat Azzanadra om een Frostenhorn in handen te krijgen die hij zal droppen. Hij is te vinden in The Frozen Fortress, dat ten noorden van Lucien's camp en ten westen van de Frozen Waste Plateau in de Wildernis ligt. De demon is erg sterk en zal aanvallen met Melee, Magic en Ranged. Hij zal erg hoog hitten en kan spelers bevriezen met een aanval die veel weg heeft van een Ice barrage spreuk. Het is dus aangeraden om Protect from magic aan te zetten tijdens het gevecht. Het is ook aangeraden om een Fire (vuur) spreuk te gebruiken, aangezien hij een ijs demon is, is zijn zwakte vuur. Het is aangeraden om veel voedsel mee te brengen aangezien de demon hoog kan hitten. De demon is echter immuun voor vergiftigingen dus een DDS zal weinig zin hebben, hoewel de special attack van een DDS goed gebruikt kan worden.

Locatie Edit

Drops Edit