Wikia

Impious urn
Impious urn
Algemene informatie
Uitgebracht op 15 februari 2011
Alleen voor members? Nee
Quest item? No
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Waarde 1 coin
Destroy Als je deze urn vernietigd moet je een nieuwe urn beginnen.
Examine This will collect impious ashes when I slay demonic creatures.
Gewicht 1.3 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]
Impious urn detail
Een Impious urn is een item dat gemaakt kan worden met level 2 crafting en kan gebruikt worden om extra prayer xp te krijgen. Om deze te krijgen moet je clay (nederlands: klei) hakken met de mining skill (clay geeft 5 mining xp per stuk), dat vervolgens nat maken met een waterbron om soft clay te verkrijgen. Hier moet je op een potter's wheel een Impious urn van maken.

Als je deze urn gemaakt hebt is hij nog niet gelijk bruikbaar: je moet hem eerst activeren. Om dit te doen moet je er een air rune op gebruiken, nu is hij geactiveerd.

Als je een imp doodt zal hij altijd impious ashes droppen, als je deze oppakt kun je er de "scatter" actie op gebruiken, hiermee strooi je ze in het rond en verkrijg je 4 prayer xp. Als je impious ashes in het rond strooit zal jouw impious urn automatisch de impious ashes opslaan en zichzelf dus vullen.

Als jouw urn genoeg 'deeltjes' heeft opgeslagen en dus vol is, kan je er de "teleport" actie op gebruiken. Hiermee teleporteer je de urn weg, hij verdwijnt voor goed uit jouw inventaris en geeft wat prayer xp.

Let op: als je impious ashes in het rond strooit geven ze 4 xp, maar als je ze opslaat in een urn geven ze 4,8 xp! Je zult dit niet direct krijgen aangezien de impious ashes in de urn worden opgeslagen. Maar je zult winst hebben aan een urn.

Hier is een klein tabelletje om het vullen van een impious urn makkelijk weer te geven:

De urn volstoppen.
Soort as Vult ... % van de urn Aantal nodig om urn volledig te vullen Impious ashes Dit vult 4% van de urn Om de urn volledig te vullen heb je 25 Impious Ashes nodig

Zoals je ziet zijn er 25 ashes nodig om 1 urn te vullen, 1 beetje impious ashes geeft normaal 4 xp, maar in een impious urn 4,8.

Hier een uitwerking:

Normaal: 4 x 25 = 100xp

Met urn: 4,8 x 25 = 120xp

Het scheelt niet veel, maar het kan net dat kleine beetje xp zijn wat een 'level up' veroorzaakt.

Zo ziet een impious urn er (vergroot) uit:

Impious urn