Wikia

Infernal ashes
Infernal ashes
Algemene informatie
Uitgebracht op 15 februari 2011
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine A heap of ashes from an arch demon.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 1 coin
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 1.162 coins (info)
[bekijk][overleg]
Infernal ashes detail

Infernal ashes zijn een 100% drop van black demons, abyssal demons, tormented demons, nechryaels, en de meeste demon bazen. Ze kunnen worden gescattered voor 62.5 prayer exp, of naar de Ectofuntus worden gebracht voor for 250 prayer exp of worden gebruikt bij een POH gilded altar met beide incense burners aan voor 218.7 prayer experience. Als je de demon ashes naar de Ectofuntus brengt, hoef je ze niet op de bone grinder te doen om Bonemeal te maken.

Infernal ashes

Een speler scattering een paar Infernal ashes.

Ze kunnen ook worden gebruikt om een Infernal Urn te vullen, ze zullen automatisch naar de Urn gaan bij het doden van een demon. Er zijn 25 infernal ashes nodig om de Urn te vullen. Een volle urn geeft 1875 exp waneer het word geteleporteerd (wat gelijk is aan 75 exp per infernal ashes, een extra van 20%).

Ze zijn is een goedkopere manier dan Dragon bones, maar de prijzen veranderen vaak, en de spelers zullen moeten kijken naar de exp/prijs verhouding voordat ze aan een grote prayertraining beginnen.

WeetjesEdit

  • Voor 25 february 2011 kon iemand infernal ashes un-noten door de butler te gebruiken in een POH, maar Jagex veranderde dit in een hidden update, zodat ze niet meer kunnen worden un-noted door een butler.
  • Op de eerste dag van hun uitkomst was de prijs 1700 coins op de Grand Exchange. Echter werden de ashes eigenlijk verkocht voor meer dan 5000 coins, dat meer redelijk was van de prijs van bones die gelijke prayer experience word gegeven.