Korasi's sword
Korasi's sword
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? KS, KSW, K Sword
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja - The Void Stares Back
Ruilbaar? Nee
Examine The sword of a Void Knight.
Gewicht 0.9 kg
Marktinformatie
High Alchemy Kan niet coins
Low Alchemy Kan niet coins
Winkelprijs Geen coins
[bekijk][overleg]
Korasi's sword detail

Korasi's sword is een beloning dat de speler krijgt voor het voltooien van de grandmaster quest The Void Stares Back. Het werd pas officieel uitgebracht op 6 oktober 2010, maar spelers konden het zwaard al eerder gebruiken tijden de Quiet Before the Swarm quest, wanneer ze zich in de geest van Korasi bevinden. Het is het persoonlijke wapen van Commander Korasi en wordt op het einde van The Void Stares Back gerbuikt om de pest queen te doden. Spelers moeten geen bepaalde levels hebben om het zwaard te kunnen gebruiken, maar de quest zelf heeft er wel: 78 Attack en 78 Strength, samen met nog enkele andere vereiste levels. Deze levels worden dan ook beschouwd als de vereiste levels om Korasi's sword te kunnen gebruiken.

Korasi's sword heeft ook een special attack, Disrupt (=Verstoren) genaamd, die 60% van de special attack bar gebruikt. Het is een op magie gebaseerde aanval die niet alleen sowieso de vijand schade toebrengt (zelfs door protection prayers), maar zal in een single-combat gebied ook tussen de 50% en 150% van de maximum melee hit van de speler hitten. In een multi-combat gebied kan Disrupt tot maximaal 3 verschillende monsters in een kettingreactie hitten: de hit op het tweede monster zal de helft zijn van de hit op het eerste monster en de hit op het derde monster zal de helft zijn van de hit op het tweede monster. De special attack zal niet lukken op doelwitten die niet aangevallen kunnen worden, zoals een speler op een PvP world die een te hoog of te laag combat level heeft om aangevallen te worden. Omdat de special attack op magie gebaseerd is, krijgt de speler Magic en Defence experience.

Tijdens het gevecht met de pest queen tijdens The Void Stares Back heeft het zwaard een andere special attack, die slechts 15% van de special attack bar verbruikt. De aanval wordt gebruikt om de special attack van de pest queen, die meer dan 500 lifepoints kan afdoen, te blokken.

Als de speler het zwaard tijdens de quest verliest, kan het opnieuw verkregen worden door te praten met Korasi of Jessika, afhankelijk van wie gered werd. Na de quest kan het gekocht worden bij Commodore Tyr voor 250.000 coins.

Combat Stats
Vereiste skills
78 Attack-icon 78 Strength-icon
Klasse Slot
Attack Melee Mainhand slot
Wapens Main Off
Schade 918 -
Precisie 1694 -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Attack speed

SnelInterval: 3.0 secondsBestand:Attack speed fast.gif

Korasi's sword equipped