Kuradal
Kuradal
Biografische informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Soort Mens
Geslacht Vrouwelijk
Locatie Ancient Cavern
Examine Who's that?
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Nee
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Kuradal hoofd
Kuradal is een NPC dat sinds 3 December 2009 op verschillende slayer plaatsen tevoorschijn komt en gebruik maakt van een eigenaardige teleport. Ze gebruikte de Stat Spy spreuk op spelers terwijl ze "Hmm... you'll be coming with me." zei. Ze draagt ook een untrimmed Slayer cape. Voor zover geweten kan men niet tegen haar spreken. Kuradal was voor een aantal dagen een groot mysterie, maar op 8 december 2009 werd ze geïntroduceerd als een nieuwe "hoge" Slayer master. Ze is te vinden in de Ancient Cavern. Spelers zullende de obstakel op moeten klimmen (de route naar de Dragon Forge). Spelers hebben 75 Slayer en 110 combat level nodig om haar slayer taken op te volgen. Ze is op het moment de hoogste slayer master in RuneScape. In haar grot zijn verschillende sterke Slayer monsters te vinden zoals Steel dragons, Abyssal demons, Dark beasts en meer.

Er werd gedacht dat Kuradal eigenlijk Duradel was door een gelijkaardig uiterlijk en naam, maar Duradel was echter één van de Heroes die werd vermoord tijdens de While Guthix Sleeps en spelers die de quest niet hadden voltooid, konden Kuradal ook zien. Toen werd door Mod Chris L op de officiële RuneScape forums bevestigd dat Kuradal, Duradel niet is. Later werd bevestigd dat Kuradal de dochter van Duradel is.

Slayer taken Edit

Monster Aantal Combat level Slayer experience Slayer level benodigd
Aberrant spectres 150-250 96 90 60
Abyssal demon 150-250 124 150 85
Black Demon 190-250 172 157 1
Black Dragon 40-90 227 199.4 1
Bloodveld 180-250 76,81 120,134 50
Blue Dragon 120-200 111 105 1
Ice Strykewyrm 120-220 220 300 93
Dark Beast 150-250 182 220 90
Dust Devil 150-250 93 105 65
Fire Giant 170-250 86 111 1
Gargoyle 150-250 111 105 75
Greater Demon 150-250 92 87 1
Grotworms 100-200 10, 91, 167 15, 90, 205 1
Hellhound 130-220 122,127 116 1
Iron Dragon 60-120 189 173.2 1
Kalphite 170-250 28,85,141 40,90,170 1
Living Rock Creature 140-200 120,140,200 225,316,530 1
Mithril Dragon 4-15 304 273 1
Nechryael 140-220 115 105 80
Skeletal Wyvern 40-90 140 210 72
Spiritual Mage 150-240 120,122 85 83
Steel Dragon 40-100 246 220.4 1
Suqah 50-100 111 106 1
Terror Dog 60-80 100,110 82,87 40
TzHaar 80-110 74,103,133,149 80,110,125,136 1
TzHaar Fight Cave wezens 280 22, 45, 90, 108, 180, 360, 702 (TzTok-Jad) 25.000 (TzTok-Jad) 1
Warped Tortoise 150-240 96 88 56
Waterfiend 170-250 115 128

1

WeetjesEdit

  • Enkele personen die de Smoking Kills quest hebben voltooid hebben gemeld Kuradal te zien, voordat zij in het spel was toegevoegd.
  • Zij is de dochter van Duradel.