Wikia

Kuradal's Dungeon is een grot waar de ingang te vinden is in de Ancient Cavern. De grot kwam uit op 8 december 2009, gelijktijdig terwijl Kuradal haar functie kreeg als nieuwe Slayer master. Kuradal wist het vertrouwen te winnen van de barbaren en kreeg toegang tot de Ancient Cavern waar ze een grot stichtte die ze vulde met verschillende Slayer monsters. Kuradal geeft alleen toegang aan haar eigen "pupillen", spelers met 75 Slayer en een combat level van 110.

Locatie Edit

1rightarrow Bekijk het hoofdartikel: Ancient Cavern

De ingang van de grot ligt in de Ancient Cavern, vlak voor de Dragon Forge. Spelers zullen vanaf de draaikolk, naar het zuiden van de grot lopen waar ze omhoog kunnen klimmen. Spelers zullen dus een verdieping omhoog moeten klimmen. Om de Ancient Cavern in te komen, moeten spelers een gedeelte van Barbarian Training voltooien.

Kuradal zal voor de ingang van de grot staan en zal spelers tegen houden die niet genoeg benodigdheden hebben om in de grot te komen. Door veel spelers wordt de grot, en de ligging van de slayer master, gezien als een Slayer guild, aangezien de voordelige locatie.

De grot Edit

Kuradal heeft de grot zo ingericht, dat spelers alleen monsters kunnen aanvallen die jouw Slayer taak zijn. Spelers kunnen dus alleen het wezen aanvallen die ze moeten vermoorden voor hun Slayer taak. Er zijn verschillende energiebarrières die voorkomen dat andere monsters je aanvallen.

Dit betekent echter niet dat de monsters, die niet tot jouw taak behoren, jou niet kunnen aanvallen! Kuradal heeft hiervoor twee verschillende Agility shortcuts ontworpen waardoor spelers verschillende monsters kunnen ontwijken. Een muur, die beklommen kan worden, in het noorden (86 Agility) en een muur in het zuiden (90 Agility).

Monsters Edit

NPC Edit

  • Kuradal (voor de ingang, buiten de grot)

Zie ook Edit