Wikia

Nature staff
Nature staff
Algemene informatie
Uitgebracht op 12 april 2010
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine Buzzing with the essence of nature.
Gewicht 2 kg
Marktinformatie
Alchemy spreuken Niet mogelijk
Winkelprijs 12,500 Dungeoneering tokens
(Rewards trader)
[bekijk][overleg]
Nature staff detail

De Nature staff is een magische staf die uitkwam samen met de Dungeoneering skill, op 12 april 2010. Spelers kunnen het als beloning kopen voor 12 500 Dungeoneering tokens. Spelers kunnen maximaal 1000 nature runes in de staf stoppen en die daar ook elk moment weer uithalen. Als de speler de staf dan draagt en een spreuk gebruikt waarvoor nature runes nodig zijn, bijvoorbeeld High Level Alchemy, dan zal er 1 kans op 10 zijn dat er geen nature rune verbruikt wordt. 40 Attack en 53 Magic is vereist om de staf te kunnen dragen.

Wanneer het effect van de staf in werking treedt, zal de speler het volgende bericht krijgen: 'Your staff magically pays for the cost of the nature rune.' (Je staf betaalt op een magische manier voor de kosten van de nature rune).

Of het het goedkoopst is om een nature staff of om een fire staff te gebruiken, hangt af van de prijzen van fire en nature runes, maar in de meeste gevallen is het, economisch gezien, het beste idee om een staf te gebruiken die oneindig veel fire runes geeft in plaats van een nature staff, die 1 kans op 10 heeft om een nature rune te besparen.

Als de speler zowel nature runes in zijn inventory als in de staf heeft, dan zullen de runes in de staf het eerst gebruikt worden.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk Mainhand slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Nature staff equipped
[bekijk][overleg]