Wikia

Orla Fairweather
Orla Fairweather
Biografische informatie
Uitgebracht op 20 augustus 2013
Soort Mens
Geslacht Vrouw
Locatie Vlak bij Draynor jail
Examine She seems distracted, but she's a natural diviner.
Beschrijving Ze lijkt afgeleid, maar ze is een natuurtalent in Divination.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Nee
Handelaar? Divination cape
[bekijk][overleg]
Orla Fairweather chathead

Orla Fairweather is de leidster van de groep mensen die Divination ontdekten na de dood van Guthix. Ze is de zus van Aoife en Gertrude en werd door de Fairweather familie verstoten omdat ze honden liever zag dan katten.[1] Ze bevindt zich in het Divination kamp ten westen van de Lumbridge crater, net ten zuiden van de gevangenis van Draynor Village. Net als Aoife wordt ze weergegeven met het Divination Tutor icon Divination Tutor icoon op de minimap en wereldkaart.

Als de speler voor de eerste keer met haar praat, zal ze zich voorstellen en vertellen over de groep en Divination. Ze zal de speler daarna zeggen om een pale memory te verzamelen: dit is het begin van de Divination Tasks, die gelden als een uitleg over de Divination skill. Eens alle opdrachten voltooid zijn, mag de speler een beloning ophalen bij Orla: 500 flickering energy.

Ook na het voltooien van de taken kunnen spelers haar om uitleg vragen over Divination: zij zal uitleg geven over het verzamelgedeelte van de skill. Ze zal uitleggen hoe memories verzameld kunnen worden, hoe ze kunnen omgezet worden in de kraters en hoe enriched memories verschijnen. Als de speler meer dan 10 Divination heeft, zal ze ook vertellen over de andere, sterkere wisps die bestaan, en verwijzen naar de kaart die naast haar ligt, waar alle wispkolonies op aangeduid staan.

Ze zal ook de Divination cape verkopen aan spelers die 99 Divination hebben, en de Divination master cape aan zij die 120 Divination behaald hebben. Spelers die de cape gekocht hebben, kunnen met haar praten om de versie van de cape te kiezen: de oude of de geüpdatete.

Orla Fairweather concept art

Concept art van Orla Fairweather.

FamilieEdit

Walter

Gertrude

Orla

Aoife

Wilough

Shilop

Philop

Kanel

StockEdit

Item Hoeveelheid
in Stock
Verkoop
prijs
Koop
prijs
GE
Price
GE verkoopwaarde
winst/verlies
Divination cape Divination cape Oneindig 99.000 N,v,t, Niet verkocht Niet verkocht
Divination hood Divination hood Oneindig 99.000 N,v,t, Niet verkocht Niet verkocht
Divination cape (t) Divination cape (t) Oneindig 99.000 N,v,t, Niet verkocht Niet verkocht
Divination master cape Divination master cape Oneindig 120.000 N,v,t, Niet verkocht Niet verkocht

WeetjesEdit

  • Orla is de tweede skillcape verkoper die de cape die ze verkopen zelf niet draagt. De andere is Thok, die de Dungeoneering cape verkoopt.

VerwijzingenEdit

  1. Mod Slayer. "FAQ Collection". 15 oktober 2013. Recent Game Updates Forums.